't Leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:44

Paula1990 schreef:
lifaya schreef:
Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel [HK] De kantoortoer van de Penny Patrouille (11) [MA] beware of the penny ........ [HK] beware of the penny deel 2

Wat een mooie sollicitatie brief! _/-\o_

Ik heb besloten om direct na mijn rijbewijs te hebben gehaald op werkvakantie te gaan naar USA en daarna pas weer actief verder te zoeken naar een baan. Ik ga me denk ik wel inschrijven bij de kunstacedemie :j

Is voor je cv ook erg goed en natuurlijk voor jezelf die werkvakantie in de USA. Leuk hoor ;).

Absoluut. Zie het namelijk ook niet gebeuren dat ik een baan voor 2 maanden kan vinden dus ik ga in de tussentijd dat ik nog in NL ben mijn rijbewijs halen en aan een portfolio werken en archief voor de kunstacedemie. en hopen dat ik word toegelaten.... Hoop ergens in Mei te kunnen vertrekken dan

Winged

Re: 't Leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:46

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:46

Winged schreef:
Toch maar wel weer aan de studie?

Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker

Ik zou gewoon niet weten wat ik anders zou moeten doen :')

wie weet is de banenmarkt over 4 jaar veel gunstiger... dus wie weet word het dan wel wat. De betreffende opleiding die ik wil gaan doen is in Den Haag, dus ook lekker om de hoek. dat scheelt... Mocht ik het toch niet redden (HBO) dan ga ik wel gewoon werken :j

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:48

Werken kan altijd nog. Ik moet ook maar zien hoe het morgen allemaal gaat lopen. Laat het wel over me heen komen en zie ook wel wat M. gaat doen. Kan mij in ieder geval van het werklozenlijstje afhalen gelukkig.

Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker, cavaletti, wijken, achterhand, voorhand

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:48

Ik denk steeds wat staat er toch in die kleine lettertjes?? Maar jullie doen mee met de 1 april grap van bokt zie ik... Is het een wedstrijd wie het hoogste pq heeft?

Verder ontopic, winged je hebt gelijk om het zo te regelen!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:52

Nou, heb er thuis wel een flinke discussie over gehad hoor. Wist echt niet meer wat ik moest doen.

En die kleine lettertjes, (welke, deze ;) Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker, cavaletti, wijken, achterhand, voorhand ) Ik ben gewoon aan het uitzoeken wat ermee gaat gebeuren O:)

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 13:39

Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker, cavaletti, wijken, achterhand, voorhand ? :=

Winged, gewoon je gevoel volgen :)
Ooit valt alles op zn plek!

Je kunt beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan, dan je voor altijd afvragen wat als... ;)

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 13:42

Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker, cavaletti, wijken, achterhand, voorhand )
Vind het wel een hele moedige stap hoor Winged!

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:19

Ffortuna schreef:
Ik denk steeds wat staat er toch in die kleine lettertjes?? Maar jullie doen mee met de 1 april grap van bokt zie ik... Is het een wedstrijd wie het hoogste pq heeft?

Verder ontopic, winged je hebt gelijk om het zo te regelen!

Haha, ik zat ook al naar de kleine lettertjes te kijken. Idd leuke 1 april grap!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:23

ik snap er nog geen hol van :+

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:24

Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker, cavaletti, wijken, achterhand, voorhand voorwaarts les middendraf [HK] De kantoortoer van de Penny Patrouille (11) [FZ] Nog 1 maand tot 1 april.. springschoenen

Je kan PQ punten sparen ;) die staan vermeld boven je woonplaats

VOor bepaalde woorden krijg je punten, en voor ander minpunten

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:25

paard

:+ ok. I get it.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:25

Sinds vandaag ben ik officieel werkloos... -O-
Wegens reorganisatie kwam mijn functie bij het bedrijf te vervallen. De maand maart was ik vrijgesteld van werk. Ik ben al vanaf januari druk bezig met solliciteren.
Afgelopen week werd ik gebeld naar aanleiding van mijn sollicitatie: Of ik nog beschikbaar was? Euh... jaa?
Dat verbaasde hem: Iemand met mijn CV zou toch meteen een andere baan moeten hebben.
Ik weet niet onder welke steen die goeie man de afgelopen tijd heeft geleefd maar hij had daar in ieder geval geen TV en krant.... 8)7

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:56

Nu snap ik em ook eindelijk }:0
Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker, cavaletti, wijken, achterhand, voorhand

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:57

:j Alleen mogen zulke rijtjes eigenlijk niet meer _O- Dit dus :P

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:59

Winged schreef:
:j Alleen mogen zulke rijtjes eigenlijk niet meer _O- Dit dus :P

En als ik je gewoon quote dan? :')

Edit dat werkt niet!!!!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:07

lifaya schreef:
Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel [HK] De kantoortoer van de Penny Patrouille (11) [MA] beware of the penny ........ [HK] beware of the penny deel 2

Ik heb besloten om direct na mijn rijbewijs te hebben gehaald op werkvakantie te gaan naar USA en daarna pas weer actief verder te zoeken naar een baan. Ik ga me denk ik wel inschrijven bij de kunstacedemie :j

Goh wou dat ik nog jonger was. Veel betere tijdbesteding dan eindeloos solliciteren _/-\o_
Alhoewel ik kreeg., na het plaatsen van mijn afwijzing, een reactie van een oud klasgenoot op mijn facebook ' Dan kom je toch gewoon hier, LOL'
Hier is Canada. Ik zou het zo doen denk ik. Paard in het vliegtuig , katten onder de stoel en gaan met die banaan. Ze heeft zelf een koeien bedrijf en vangt dakloze honden op...misschien kan ik dan katten doen. :P

Okay nu weer even serieus.
Ik zou mij graag willen omscholen tot begeleider gehandicaptenzorg. En dan ligt mijn intresse in het begeleid wonen.
Maar hoe kom ik als 36 jarige aan een leer/werk baan waarbij mijn werkgever de kosten van de opleiding op zich wil nemen.
Ik heb wat gespeurd op internet en ik kwam een verkorte opleiding tegen die zo'n 4000 euro kost!! :wow: -O-
Hoe schrijf je een goede sollicitatie brief waar je dit in vraagt. Ik loop daar al een tijdje mee maar het zijn echt de opleidings kosten die mij parten spelen.
Stage adres is wel te vinden en ook zeker in Drenthe waar ik mij dolgraag wil vestigen en inmiddels ruim 2 jaar sta ingeschreven. Maar ik heb centen nodig om dat huisje te kunnen betalen dus opleiding met salaris is nodig.

Ik heb momenteel een vacature openstaan op mijn pc , in drenthe voor de functie woonbegeleider voor 32 uur.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:10

Maare wie weet nou precies welke woorden + tellen en welke -?

vroeger toen ik klein was las ik graag de penny,
nu ik ouder ben lees ik graag de hoefslag en paard en sport,
vroeger vond ik pony s geweldig,nu zijn het de paarden geworden,
anky en edward zijn allebei geweldige ruiters,ze rijden wedstrijden doen de piaf pasage en pirouette,
wijken doen ze alleen met losrijden,soms de word de rolkur aangepast om het ballans goed te krijgen.
hun gebruiken een dressuurzadel,soms doen ze longeren zodat de paarden en pony s even kunnen uitleven.
bokt is vandaag begonnen met een punten tel systheem,daar maakt nu iedereen gebruik van waardoor er berichten woren overgenomen van de meede bokker,daardood vliegen ze zich in de haren en moet er een mod aan te pas komen,zelf vind ik dat onnodig je kunt ook iets via pb oplossen,het beheer is het hiermee eens.vandaag gaan we lavendel uitproberen,een geweldige geur waar je lekker rustig van word,
de bandages liggen in de wasmachine waardoor er vandaag peeskappen worden gebuikt.
de peeskappen komen nu fijn van pas want de pony springt graag over de omheining heen,waardoor je met een lasso achte je paard aan kunt rennen,
gelukkig heeft hij geen hoefijzers,door die hoefijzers kan hij uitglijden,de hoefsmid zei als dat hij het makelijk zonder kon.vandaag een paar bitten erbij gekocht,een passoa bit een rolletjes bit,en corectiebit.
maargoed nu staan de paarden lekker aan hun biks te eten en laat ik ze even met rust.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:12

Cowgirl schreef:
lifaya schreef:

Goh wou dat ik nog jonger was. Veel betere tijdbesteding dan eindeloos solliciteren _/-\o_
Alhoewel ik kreeg., na het plaatsen van mijn afwijzing, een reactie van een oud klasgenoot op mijn facebook ' Dan kom je toch gewoon hier, LOL'
Hier is Canada. Ik zou het zo doen denk ik. Paard in het vliegtuig , katten onder de stoel en gaan met die banaan. Ze heeft zelf een koeien bedrijf en vangt dakloze honden op...misschien kan ik dan katten doen. :P

Okay nu weer even serieus.
Ik zou mij graag willen omscholen tot begeleider gehandicaptenzorg. En dan ligt mijn intresse in het begeleid wonen.
Maar hoe kom ik als 36 jarige aan een leer/werk baan waarbij mijn werkgever de kosten van de opleiding op zich wil nemen.
Ik heb wat gespeurd op internet en ik kwam een verkorte opleiding tegen die zo'n 4000 euro kost!! :wow: -O-
Hoe schrijf je een goede sollicitatie brief waar je dit in vraagt. Ik loop daar al een tijdje mee maar het zijn echt de opleidings kosten die mij parten spelen.
Stage adres is wel te vinden en ook zeker in Drenthe waar ik mij dolgraag wil vestigen en inmiddels ruim 2 jaar sta ingeschreven. Maar ik heb centen nodig om dat huisje te kunnen betalen dus opleiding met salaris is nodig.

Ik heb momenteel een vacature openstaan op mijn pc , in drenthe voor de functie woonbegeleider voor 32 uur.

Misschien kun je je aanbieden en er in vertellen dat je je wel wilt laten omscholen op hun kosten? :=

vroeger toen ik klein was las ik graag de penny,
nu ik ouder ben lees ik graag de hoefslag en paard en sport,
vroeger vond ik pony s geweldig,nu zijn het de paarden geworden,
anky en edward zijn allebei geweldige ruiters,ze rijden wedstrijden doen de piaf pasage en pirouette,
wijken doen ze alleen met losrijden,soms de word de rolkur aangepast om het ballans goed te krijgen.
hun gebruiken een dressuurzadel,soms doen ze longeren zodat de paarden en pony s even kunnen uitleven.
bokt is vandaag begonnen met een punten tel systheem,daar maakt nu iedereen gebruik van waardoor er berichten woren overgenomen van de meede bokker,daardood vliegen ze zich in de haren en moet er een mod aan te pas komen,zelf vind ik dat onnodig je kunt ook iets via pb oplossen,het beheer is het hiermee eens.vandaag gaan we lavendel uitproberen,een geweldige geur waar je lekker rustig van word,
de bandages liggen in de wasmachine waardoor er vandaag peeskappen worden gebuikt.
de peeskappen komen nu fijn van pas want de pony springt graag over de omheining heen,waardoor je met een lasso achte je paard aan kunt rennen,
gelukkig heeft hij geen hoefijzers,door die hoefijzers kan hij uitglijden,de hoefsmid zei als dat hij het makelijk zonder kon.vandaag een paar bitten erbij gekocht,een passoa bit een rolletjes bit,en corectiebit.
maargoed nu staan de paarden lekker aan hun biks te eten en laat ik ze even met rust.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:13

Er worden vakantiewerkers gevraagd bij een stichting waar ik al 2 keer heb gesolliciteerd maar niks heb gehoord. Zal ik morgen toch maar bellen?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:13

De woorden die tellen: Er zijn verschillende lijstjes op FZ.

Cowgirl. waar in drenthe wil je wonen dan? Hier is het werk in de zorg ook niet heel ruim, veel mensen die hier zoeken...

Jeetje wat een prachtig weer vandaag. Ik besloot op stap te gaan met mijn paard en mijn pony. Normaal gesproken zijn we meer bezig met de sport, maar vandaag hadden we geen wedstrijd en konden we dus lekker naar buiten. We waren net op pad toen Tinka een vreugde bok gaf. Ze was dan ook lekker voorwaarts. Onderweg zagen we wat mandarijntjes en een paar lavendelplanten. Thuis heb ik haar wat muesli biks en paardenbrokken gegeven.

Normaal gesproken doe ik aan dressuur en springen. Ik doe niks aan grondwerk en western, longeren doe ik om de dag. Pas geleden had ik wat problemen met het zadel, ik heb de zadelmaker langs laten komen en nu gaat het stukken beter.
Vanaf nu kunnen we verder stappen zetten iun de aanleuning, een actieve voorhand en achterhand, wijken, het oefenen van de piaffe, passage en piroutte. Daar heb ik zin in! Voor het springen heb ik direct wat cavaletti aangeschaft. Ook heb ik voor Tinka nieuwe kogelbeschermers en peesbeschermers en springschoenen. Voor mijzelf een goede cap want Tinka bokt wel eens.
De meeste van mijn informatie haal ik op www.bokt.nl Daar heb je verschillende mods, mids, beheer mensen, nieuwsredactieleden en wiki mensen. Voor als je het wil weten, als je een groene naam ziet, dan heb je te maken met een moderator. Dan moet je heel hard wegrennen.
Andere belangrijke zaken op bokt:
http://www.bokt.nl/wiki/Hoofdpagina
[MA] beware of the penny ........
[HK] beware of the penny deel 2
[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk
en natuurlijk [FZ] Nog 1 maand tot 1 april..

en voor vragen kun je altijd terecht bij memberlist.php?mode=viewprofile&u=2

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:15

Kijken jullie ook op http://www.werk.nl?

En waarom werkt het niet als je hetzelfde weer post stomme 1 april oliebol :=

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:31

Winged schreef:
De woorden die tellen: Er zijn verschillende lijstjes op FZ.

Cowgirl. waar in drenthe wil je wonen dan? Hier is het werk in de zorg ook niet heel ruim, veel mensen die hier zoeken...

Jeetje wat een prachtig weer vandaag. Ik besloot op stap te gaan met mijn paard en mijn pony. Normaal gesproken zijn we meer bezig met de sport, maar vandaag hadden we geen wedstrijd en konden we dus lekker naar buiten. We waren net op pad toen Tinka een vreugde bok gaf. Ze was dan ook lekker voorwaarts. Onderweg zagen we wat mandarijntjes en een paar lavendelplanten. Thuis heb ik haar wat muesli biks en paardenbrokken gegeven.

Normaal gesproken doe ik aan dressuur en springen. Ik doe niks aan grondwerk en western, longeren doe ik om de dag. Pas geleden had ik wat problemen met het zadel, ik heb de zadelmaker langs laten komen en nu gaat het stukken beter.
Vanaf nu kunnen we verder stappen zetten iun de aanleuning, een actieve voorhand en achterhand, wijken, het oefenen van de piaffe, passage en piroutte. Daar heb ik zin in! Voor het springen heb ik direct wat cavaletti aangeschaft. Ook heb ik voor Tinka nieuwe kogelbeschermers en peesbeschermers en springschoenen. Voor mijzelf een goede cap want Tinka bokt wel eens.
De meeste van mijn informatie haal ik op http://www.bokt.nl Daar heb je verschillende mods, mids, beheer mensen, nieuwsredactieleden en wiki mensen. Voor als je het wil weten, als je een groene naam ziet, dan heb je te maken met een moderator. Dan moet je heel hard wegrennen.
[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk

Irritant die 1 april grap van Bokt.

Regio Assen, daar sta ik nu ruim 2 jaar ingeschreven.
Het valt mij op dat daar behoorlijk wat vacatures zijn in de zorg. Meer als hier NH regio Alkmaar.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:35

branka16 schreef:
Kijken jullie ook op http://www.werk.nl?

En waarom werkt het niet als je hetzelfde weer post stomme 1 april oliebol :=

Ja, als de site het doet...

Ik heb me dus ingeschreven bij het UWV via www.werk.nl.
Log ik vandaag weer eens in, blijk ik al allerlei opdrachten te hebben gekregen.... :?
Dat hadden ze ook wel eens mogen aangeven via een mailtje of zo....

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:37

Normaal gesproken doe ik aan dressuur en mennen. Ik doe niks aan grondwerk, springen en western, longeren doe ik een paar keer per week. Pas geleden had ik wat problemen met het zadel, ik heb de zadelmaker langs laten komen en nu gaat het stukken beter.
Vanaf nu kunnen we verder stappen zetten in de aanleuning, een actieve voorhand en achterhand, wijken, het oefenen van de piaffe, passage en piroutte. Daar heb ik zin in! Voor het springen heb ik direct wat cavaletti aangeschaft. Ook heb ik nieuwe kogelbeschermers en peesbeschermers en springschoenen. Voor mijzelf een goede cap want dat is veiliger.
De meeste van mijn informatie haal ik op http://www.bokt.nl Daar heb je verschillende mods, mids, beheer mensen, nieuwsredactieleden en wiki mensen. Voor als je het wil weten, als je een groene naam ziet, dan heb je te maken met een moderator. Dan moet je heel hard wegrennen.
[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk

Eens even kijken of je voor een aangepaste versie ook punten krijgt.

Heb afgelopen week een sollicitatie gestuurd maar nog een ontvangstbevestiging gehad. Moet er denk ik toch maar even achteraan bellen.
Werk.nl kijk is al niet eens mer op wat een ruksite