Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaaaren schreef:Gister een blauwe envelop binnen gekregen... dikke boete omdat ik mijn aangifte nog steeds niet heb gedaan.
heb het ook helemaal niet goed aangepakt maar kwam er door de drukte niet uit :S
pff hoe ga ik dit nu op lossen. Denk straks toch maar even een boekhoudkantoor bellen.
Ffortuna schreef:Fijn dat het goed is gegaan met het pakketje Szan!
Ik heb een vraag aan iedereen hier met een website... ik wil graag een offerte aanvragen voor een website waarbij de bouwer voor mij
- de website mag maken
- een content management systeem maakt zodat ik de site kan updaten
- evt. de webhosting regelt (al kan ik dat ook prima zelf).
Evt. zoek ik een bedrijf dat creatief denkt zodat ik ook de vormgeving (logo e.d.) aan het bedrijf over kan laten. Ik weet wel een bedrijf dat dit doet en kan maar die zijn erg duur (vooruit, ook erg goed), in elk geval boven mijn budget.
Hebben jullie aanbevelingen?
Hilda79 schreef:http://www.pukt.nl werkt ook met een makkelijk systeem en bouwt alles volgens jouw eigen wensen. Zij heeft mijn site o.a. ook gemaakt.
Sorry druk hier. Zaterdag weer de kraammarkt en vrijdag bruidsreportage. Volgende week ook weer 2 en het eerste bruidspaar heeft hun keuze voor het trouwalbum ook alweer doorgegeven en de volgenden maken hun keuze dit weekend definitief.
Paan schreef:Zoals joyce al zei, is ook mijn site gebouwd door Michiel. En ik vind het zeer gebruikts vriendelijk. Hij bouwt wat jij wilt. Mocht je iemand zoeken die je kan helpen met een huisstijl e.d dan kun je ook terecht bij http://www.green-eyes.nl. kan er leuk werk leveren bij een beperkt starters budget.
Appeltaartje schreef:Mocht iemand interesse hebben, mijn vriend heeft 8 jaar ervaring met webdesign en bouwt ook alles vanuit het niets. Dus geen vooraf ontworpen wordpress websites etc.
Omdat hij inmiddels voor ons eigen bedrijf werkt doet hij webdesign er naast vanaf 50 euro per website.
Appeltaartje schreef:Paan schreef:Zoals joyce al zei, is ook mijn site gebouwd door Michiel. En ik vind het zeer gebruikts vriendelijk. Hij bouwt wat jij wilt. Mocht je iemand zoeken die je kan helpen met een huisstijl e.d dan kun je ook terecht bij http://www.green-eyes.nl. kan er leuk werk leveren bij een beperkt starters budget.
Oei, er zitten wel veel foutjes in zijn website.![]()
LHO schreef:Appeltaartje schreef:Mocht iemand interesse hebben, mijn vriend heeft 8 jaar ervaring met webdesign en bouwt ook alles vanuit het niets. Dus geen vooraf ontworpen wordpress websites etc.
Omdat hij inmiddels voor ons eigen bedrijf werkt doet hij webdesign er naast vanaf 50 euro per website.
27 euro netto?
KellyenXena schreef:Gelukkig onwijs druk met de zaak, helaas weinig tijd om te posten. Ik ben nog niet heel lang bezig, maar bewust gekozen om de boekhouding uit te besteden. Niet alleen omdat ik dan zeker weet dat ik niet voor verrassingen kom te staan achteraf en dat het vanaf begin juist wordt gedaan. Maar ook omdat ik het prettig vind altijd bij iemand terecht te kunnen met vragen.
Nog een vraagje snel, mss dat iemand raad weet.
Ik heb moeilijkheden met het versturen van nieuwsbrieven. Ik maak een leuke nieuwsbrief in word, met foto's en teksten. Vervolgens wil ik deze natuurlijk per mail verzenden.
Probleem, de bedoeling is dat als de ontvanger de mail opent, deze de nieuwsbrief direct ziet in de geopende mail. Dit lukt niet.
Als ik nml de in word gemaakte brief kopieer en plak in de te verzenden mail, gooit hij de hele brief met fotos en teksten door elkaar.
Uiteraard kan ik de brief als bijlage toevoegen, maar ik wil gewoon dat hij direct te zien is als de mail word geopend.
Laatst heb ik met het knip programma op mijn laptop delen van de nieuwsbrief uitgeknipt en in de mail geplakt (eigenlijk worden dit dan aparte afbeeldingen) wat redelijk gaat.
Toch is dit nog niet naar mijn zin.
Iemand suggesties??
Joyce, wat ga jij goed met je reclames! Hopelijk ga je dit snel in bestelingen terugzien!
Appeltaartje schreef:Paan schreef:Zoals joyce al zei, is ook mijn site gebouwd door Michiel. En ik vind het zeer gebruikts vriendelijk. Hij bouwt wat jij wilt. Mocht je iemand zoeken die je kan helpen met een huisstijl e.d dan kun je ook terecht bij http://www.green-eyes.nl. kan er leuk werk leveren bij een beperkt starters budget.
Oei, er zitten wel veel foutjes in zijn website.![]()