Op kamers wonen #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naskapower

Re: Op kamers wonen #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 20:31

ik zou vanavond naar verenigingsavond gaan. Daarom ben ik nog op school nu. Maar heb net de site van de NS bekeken en ze gaan moeilijk doen op mijn traject... Denk dat ik een uurtje bij m'n vereniging blijf en dan naar thuisthuis ga. poedersuiker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 20:33

Ik ben wel benieuwd naar die sneeuw dan. :')

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 20:44

Ik wil geen sneeuw. En die regen mag van mij ook wel wegblijven. Mijn shetten verzuipen nog net niet in hun weitje. En ik wil morgen paardrijden, maar ook dat moet buiten. Dus ik hoop op droog weer. :')

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 20:50

het mag wel sneeuwen, als zaterdag en zondag de zon maar schijnt

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 20:50

Hier hebben ze ook echte sneeuw voorspeld :')
voor vanavond en vannacht. Ben benieuwd of morgenochtend alles wit is. (en vervolgens weer wegsmelt door de regen)

In het weekend mag het lekker gaan sneeuwen :+ Dan ben k toch in Den Haag en daar sneeuwt het toch niet :')

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 21:04

Ja ik hoorde ook dat het vanavond (over een uurtje) hier gaat sneeuwen, moet het nog zien! Het was vannochtend wel spekglad ben een aantal keren bijna onderuit gegaan!

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 21:05

Ik ben vanmorgen ook onderuit geglibberd...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 21:06

Hier viel t wel mee hoe glad het was :P

De Italiaanse gehakt cordon bleu is door de keuring gekomen *D hahah xD
Jammer dat ze die nooit bij de Appie hebben :+ Toch maar weer af en toe naar de jumbo (wat een straf) :')

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 22:01

wauw jongens, ik zie net dat het topic pas 3 weken open is, en we zijn nu alweer bijna op de helft :+

hier geen last van gladheid gehad? hopen dat het zo blijft!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 22:12

Af en toe kijk k ff door t raam, of het al wit is _O- maar neej :+
http://www.weer.nl/ dit belooft niet veel goeds.

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 22:34

Heb nog niet door het raam gekeken! Durf niet :P :P

Hier was het echt spekglad! Zelfs toen ik terugfietste van boodschappen doen werd het alweer glad! Niet grappig! Morgen maar proberen uit te slapen en dan maar eens kijken hoe laat de bus naar het station gaat! Maar eerst denk ik heel lekker lui Hard tegen Hart terugkijken!! In bed :P

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 23:22

Hallo,

ik ben ook weer op mijn kamer beland. Bus doet 50 minuten over een stukje van hooguit ene kwartier. En het erge is dat er op dat stuk dat hij omrijd ook nooit iemand op de bus staat te wachten...

Nu nog hard huiswerk maken.
uitgaven
Ik heb 280 huur
112 verzekering
60 euro per maand boodschappen ongeveer denk
geen idee hoeveel ik aan overig uitgeef, niet veel meer :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 00:12

k heb geen zin om naar bed te gaan _O-
Terwijl k gewoon om kwart voor 8 mn bed uit moet :P

Morgenavond weer paardrijden *D (les inhalen)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 00:21

Ik zit mijn huiswerk uit te stellen :P

Echt onhandig, ik kan mijn uitkomsten van mijn practica niet meer vinden??? Ik weet wel nog ongeveer wat de cijfers waren, maar nu moet ik alles weer opnieuw uitrekenen.

Oke dit gaat dus niet werken... Het gaat om practicum voor microbiologie en ik weet te weinig om het verslag nog goed te kunnen invullen.... Ik hoop maar dat ik de uitkomsten op mijn dictaat heb geschreven (die ligt op school) anders heb ik een probleem :\
Laatst bijgewerkt door arans op 20-12-11 00:28, in het totaal 1 keer bewerkt

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 00:25

Das balen!

Ik ga maar eens mn pyjama aandoen en naar bed, anders kan k morgen mn bed niet uit komen :')
Ik was btw heel ijverig aant rekenen _O- (morgen toets)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 00:31

Succes met je toets morgen 1234.
Oeh niet handig Arans, hopelijk vind je ze nog

Ik ben vanavond nog weer druk geweest voor het onderzoekspracticum verslag. Morgen laatste hand leggen aan resultaten, conclusie en discussie denk ik. Ga nu wel echt naar bed, want de wekker gaat om 7.00 uur. Heb wel vast alles klaargezet + tas ingepakt voor morgen, dat scheelt..

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 00:34

Zo, goed nieuws.. ik heb heerlijk gekookt op mn vereniging :) Vooraf spinazie pannekoekjes met raspkaas, hoofd röstis met gehaktrol of vegoballetjes en andijvie salade met appel rozijnen en nomnomnom dressing, en als toetje dadeltaart. :D Veel goeie reacties gehad, altijd leuk :D

En dan nu het faalnieuws... Ik ben nog geen anderhalve maand over en ik moet al mijn slot open laten breken |( .
Vandaag moest ik mijn slot van het nachtslot afhalen voor ik de deur uit ging. En ik heb de sleutel daarin laten hangen en de deur achter me dicht geknald.. Het leuke is dan dat je met de reservesleutel de deur ook niet open krijgt |( . Een vriend van me werkt voor breur dus hij is wel handig met sloten, maar volgens hem is het slot te nieuw en dus nog niet zo soepel en kan het daarom niet opengewrikt worden.. We hebben het nog geprobeerd maar het lukt gewoon niet.

Dus nu moet ik heul veel geld gaan betalen voor een nieuw slot dat ik op zich niet nodig heb |(

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 00:35

Ja ik ga ook naar bed.
Het is wel echt stom, want ik had alles dus al uitgerekend en hoefde het alleen nog maar over te typen. Het eerste deel van mijn practicum staat wel gewoon in mijn schrift maar de uitkomsten ?? geen idee waar die staan.
Weltrusten iedereen

Oh wat een pech Margrethea!!!!!!
Idd stom als je daar ook nog veel geld aan moet verspillen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 00:37

Haha arans dat is naar :) Practicum is idd naar, random dingen opschrijven en het later niet meer terug kunnen vinden. Mss ff je projectgenoten vragen, misschien heeft iemand het per ongeluk meegenomen?

Ja het is echt naar, maar gelukkig hoef ik de sleutels van mn postvakje / meterkast / centrale ruimtes niet opnieuw te doen, scheelt weer..

Ben nu wel echt ontzettend paranoide dat ik mijn kookplaat niet uit heb gezet en dat nu mijn gerbils dood aan het gaan zijn |(

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 02:09

Ik ben in Zutphen aangekomen ( uurtje geleden). Wageniningen was al wat wit aan het kleuren. Onderweg in de trein was de Veluwe al wit maar de steden nog niet. Wekker op 5 uur, kijken op d ns site of de treinen nog moeilijk doen. En dan hopelijk weer verder slapen tot 6 uur.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 09:00

Omg :') we kunnen niet meer doortrekken omdat de loodgieter dat ding nog verder gesloopt heeft _O-
dat water blijft maar lopen :')
Godzijdank ben ik vandaag bijna niet thuis , dan ga k op school wel extra vaak naar de wc ofzo :+
Moet tot 16:15 naar school, half 5 thuis, sleutel bij laten maken voor de loodgieter, kwart voor 5 terug, omkleden, kwart over 5 weg _O- En dan 10 uur weer thuis van paardrijden.
Dus gelukkig kan k dan gewoon op school nog naar de wc enzo, hopen dat huisgenoot dat ook kan.
Had geluk dat ik niet mn grote behoefte had gedaan net hahahah
Morgenochtend om 10 uur wordt de stortbak vervangen :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 10:23

Haha 1234 dat is echt naar! Bij mn ouders ook een keer gehad, dat gaat echt stinken op een gegeven moment :=
Kan je anders niet bij de buren naar de wc ofzo?

Zo straks naar de Duwo slotenmaker laten komen.. *zucht* hopelijk is alles goed met mijn huisje! :oo Ik ben nog steeds paranoide!!

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 11:18

Op de vroege morgen ( vanaf 8:30) practicum. Is wel even slikken, loop je het lokaal in liggen er paardenbenen van het slachthuis. Wel super interessant hoe de pezen werken ( niet gedacht dat ze zo dik zijn maar eigenlijk heel logisch). Nu ook gezien dat het onderbeen echt alleen uit pezen, een paar bloedvaten, en bot bestaat. Verklaard een heleboel.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 11:32

wat studeer jij dan? want ik kwam dr niet helemaal uit toen ik in je profiel spiekte. Enne... ben je nu nog steeds op zoek naar een kamer in wageningen? want volgens mij studeert/woont mijn nichtje daar, dus ik zou haar evt. kunnen vragen of ze nog iets weet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 12:02

Wat zonde van je slot Margrathea.. :(:) Maarja, niks aan te doen verder..

Haha wel een beetje onhandig zo Lynn! _O-

Oh interessant Nienke! Lijkt me wel maf om te zien! :j

Ik ben nog steeds aan 't leren voor m'n tentamen, gaat niet zo goed..
Gelukkig heb ik 'm vrijdag pas. :)