Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
11AFotograaf schreef:Denk jij dat daar dan jouw klanten ook vandaan zullen komen, Yucca???
Paan schreef:Spannend Joyce. Ik duim voor je dat het gelukt is.
M_D_H: Dit is ook goed nieuws. Als ik het goed begrijp, krijg je dus ondersteuning vanuit school om je bedrijf op te starten.
Hier gaat het allemaal weer lekker. Net een nieuwe printer besteld, want m'n oude heeft het gisteren begeven. Woensdag weer naar de groothandel om nieuwe spullen te halen. Ideal doet het ondertussen op de site, dus nu op naar de volgende verbeterpunten. Ons website-mannetje is gelukkig weer uit het ziekenhuis en kan dus weer voor ons aan de slag.
Yucca schreef:11AFotograaf schreef:Denk jij dat daar dan jouw klanten ook vandaan zullen komen, Yucca???
Nee niet direct, maar ik zit in een starterstraject van de gemeente/kvk en vind het wel nuttig om met mede-deelnemers te praten over het traject en het zijn dus allemaal jonge ondernemers, handig om info/tips/tricks uit te wisselen!
11AFotograaf schreef:Yucca schreef:
Nee niet direct, maar ik zit in een starterstraject van de gemeente/kvk en vind het wel nuttig om met mede-deelnemers te praten over het traject en het zijn dus allemaal jonge ondernemers, handig om info/tips/tricks uit te wisselen!
Dat klopt inderdaad wel!
Maar misschien is het ook wel slim om je ogen ook te richten op je doelgroep, zodat je daar ook mee aan de slag kunt!