Aster had zich flink misdragen in Lloret las ik

Ik ben net terug van een week ponykamp leiden, hadden een leuke groep en heb dus ook een leuke (en vermoeiende

Waar vinden jullie trouwens allemaal jullie roosters voor alle colleges etc???
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nueve schreef:INGELOOT
Isjtar schreef:Helaas uitgelootNu dus maar gezondheidswetenschappen studeren in Maastricht
Isjtar schreef:Sorry, even helemaal niet aan gedacht maar gefeliciteerd natuurlijk!
Pim is ook uitgeloot ja, hij gaat nu European Public Health in Maastricht doen... We zitten dus iig wel samen in Maastricht
Nikki_ schreef::(:)Uitgeloot
Miriam91 schreef:Uitgeloot..
AnoukvW schreef:Hello!!
Leef ook nog na een weekje Rimini!!
Wat balen dat er zo veel mensen uitgeloot zijn voor hun studies
Ik had (wist het eigenlijk wel al maar toch) wel een leuk bericht toen ik thuis kwam: toegelaten voor diergeneeskunde
Weten de uitgeloote mensen al wat ze nu willen gaan doen?
_Jitske_ schreef:Komt vast goed Margit
Aster had zich flink misdragen in Lloret las ikDie heeft dus vast een leuke vakantie gehad...
Ik ben net terug van een week ponykamp leiden, hadden een leuke groep en heb dus ook een leuke (en vermoeiende) week gehad. Nu even flink bijgeslapen en morgenochtend vertrek ik weer die kant op voor nog een week ponykamp leiden
.
Waar vinden jullie trouwens allemaal jullie roosters voor alle colleges etc???
Andante schreef:Heb gestemd!
Ik heb net mijn inschrijving vervolgd, zometeen incasso op de bus. Het enige waar ik niet helemaal uit kom is of het bewijs van toelating ook verzonden moet worden of niet. Daar heb ik eerst even een mailtje over gestuurd.
Dus nu is het bij mij ook wachten op collegekaart e.d.