Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
joyce2 schreef:Vandaar ook het idee van een dierenwinkel, samen met die vriendin.
Tsjee, k vind het maar lastig hoor! Tips?
Cerize schreef:Dat is inderdaad een flink bedrag. Ik neem aan dat jij een risicovol beroep uitoefend?
Voor mensen die gekozen hebben voor een 'kantoor/adviesfunctie' hoeft een arbeidsongeschiktheidsverzekering helemaal zo duur niet te zijn. Startende ondernemers die wel een risicovol beroep uitoefenen adviseer ik vaak een vaste-lasten-verzekering af te sluiten. Je vaste lasten die je maandelijks maakt en een deel van je variabele lasten worden uitgekeerd wanneer je arbeidsongeschikt wordt. Ook deze verzekeringspremie is best wel te doen, ook voor een starter.
joyce2 schreef:Daar heb ik ook over na zitten denken... De reden dat we het samen willen doen, is om de lasten te delen en elkaar aan te vullen. Zij heeft veel algemene dierenkennis en weinig managemet ervaring, ik heb management ervaring en een klein beetje algemene dierenkennis. Dus dat vult elkaar mooi aan!
In mn eentje zou ik nooit iets op kunnen zetten, naja, geen "echte" winkel oid, omdat je daar een flink startkapitaal voor nodig hebt en dat is financieel niet haalbaar (althans, zie dat komende jaren niet gebeuren). Wat dat betreft is een webshop dan beter te behappen.
marleen_usar schreef:Hoe doen jullie dat met adverteren,ik ga dus adverteren in een blad.Het is echt mijn blad zeg maar,maar ook wel prijzig.Je weet nooit wat het oplevert,maar ga ik de sprong wagen?
fiona1 schreef:Dus ik hoop op de gouden tips van iemand uit de verzekeringsbranche.