Tja aan de ene kant vind ik het irritant, maarja ik ben ook wel blij dat ik van de SE's af ben en CE's en SE's zijn toch niet hetzelfde..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnaaX schreef:Ja precies, ik zou het nooit leren van te voren als we er toch geen SE over krijgen
NieneWiep schreef:astriidj schreef:Op de voorkant van je boek staat een code en daarmee kan je inloggen, en als het goed is kan je dan bij de samenvattingen
Iedereen succes met de SE's! Donderdag begint mijn SE-week..
Dat heb ik dus geprobeerd, want inloggen met die code via de site kan blijkbaar niet meer dit schooljaar? Dus moest het via My learn 4 life, en toen ik dat probeerde kwam ik alleen uit bij extra opdrachten, die het ook niet eens doen.
Gittekit schreef:Ik kan je ook niet helpen.. kijk nooit op de site van deGeo, vind hun samenvattingen sowieso waardeloos trouwens.
NieneWiep schreef:Had net Duits SE, informele brief schrijven, ging wel goed.We moesten aan onze penvriendin al onze avonturen vertellen over onze reis naar Berlijn, die we ook echt gedaan hebben.
Dus dat was wel leuk.
RicardoOpa schreef:Wie heeft ook Geschiedenis hier, al iemand begonnen aan Dynamiek & Stagnatie?
NieneWiep schreef:Nee, we hoeven het niet exact te weten hoor. We hebben idd ook van die chronologie vragen.Maar gewoon voor mezelf, ik raak in de stress als ik mezelf iets afvraag en daar het antwoord niet op weet.
Ik ging ook net dat proefexamen doorkijken achter in het boek. Nou, ik weet niks...
NieneWiep schreef:Gittekit schreef:Juh maar je SE's en je eindexamen zijn toch heel anders.. dus denk dat het weinig uitmaakt?
Maar dan heb je de stof toch al een keer helemaal geleerd, zodat het met je examen makkelijker gaat. Als je er dan nog mee moet beginnen lijkt me het een stuk lastiger.
Chris schreef:Kan iemand die goed is in economie in peuter-taal aan mij uitleggen wat het inverdien effect is en wat spaarlek en die andere lekken zijn?