millennium schreef:Chaos schreef:Nou zeg, doe gewoon is normaal.
Dus ik mag al niet eens meer zeggen dat ik mijn eigen paarden een beter tehuis gun dan op school.
Ik wordt moe van jou. Jij kraamt onzin uit. Ik zit toch al op Deurne muts, dus ik weet hoe het eraan toe gaat, en voor mijn paarden heb ík liever wat anders.
Andere prioriteiten noem je dat. Mijn paard krijgt het hele jaar door dagelijks weidegang. Op school bestaat dat niet. Ik moet hun Hoefsmid, hun DA, als ík denk dat mijn paard ergens last van heeft moet ik eerst toestemming vragen aan de stalmeester. En dat geldt voor nog 101 dingen. Dus NEE, het gaat niet op mijn EIGEN manier.
Volgens mij bulk jij meer onzin, maar hé, jouw paarden jouw pakkie an. Zo is het voor mij ook. Jij bent gewoon typische leerling uit de sportklas. Allemaal weten ze het beter. Nou helaas! Haha.
Ik wil voor mijn paarden het beste! En rust. Dat krijgen ze op school weinig! Contstant leerlingen door de stallen.
Wat jij voor jou paarden wil moet jij weten, en andersom ook. Dus ga nu aljeblieft niet zo raar praten en laat in een ander in zijn waarde!
Iedereen gunt zijn paard een beter thuis dan op school, maar als jij het topic goed had doorgelezen, had je kunnen weten dat je gerust ergens een weitje mag huren, je gewoon je eigen hoefdmid en dierenarts mag gebruiken etc.
Dat je op het NHB zat had ik ook wel door, maar mijn vraag was dan ook: heb jij weleens fulltime een week meegedraaid met de voltijd leerlingen? Zo niet dan kan je naar mijn mening ook niet goed oordelen hoe het er aan toe gaat. Daarnaast vind ik het een nare opmerking om te zeggen dat ik, omdat ik een sportklas leerling ben, het beter weet. Dat slaat nergens op.
Uit deze post vond ik persoonlijk dat je aangeeft dat de dieren het er slecht hebben:Chaos schreef:Haha. No way dat ik mijn paard op school wil zetten. Arm dier! Dat doe ik mijn paarden inet aan, die staan thuis 10x beter hoor! Dus daarom doe ik Horse& Health. Ik hoef dus ook niet in de flat!
Waarom arm dier? Enkel omdat die geen weidegang krijgt? Nogmaals; daar heb je je eigen verantwoording over, dus weidegang kunnen ze krijgen, mits je zelf wat regelt. Nou, prima toch?
Ik vind je vooral enorm grappig. En het is mijn mening dat ik je idd een typische sportklas leerling vindt haha. En die zin waar jij op doelt, tja. Ik vindt het sneu als mijn paarden niet dagelijks op het land kunnen, terwijl dat thuis wel zou kunnen. Ik zie niet in waarom ik ze dan zou verplaatsen.
Verder dram je gigantisch door. Het is leuk voor je dat jij zo enthousiast bent, maar zo heel veel stelt die sportopleiding niet meer voor hoor. Kijk maar naar het niveau van je medeleerlingen. En dan kun je heel raar reageren, maar het is nu eenmaal mijn mening.

Anderzijds een vraag voor jou: Waarom Deurne zo ophemelen terwijl het al JAREN niet meer is wat het ooit was.

Om nog maar te zwijgen over de administratie en receptie van school, die zijn ook waardeloos.
Maar dessalniettemin ben IK heel tevreden en zit ik er goed. Vindt het een fijne opleiding, maar het laat ook op punten een hoop te wensen over.