Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emytje schreef:Ik meld me ook hiero.
Hoe zit dat met die BBL opleidingen? Moet je eerst een werkplek hebben voordat je je aan kan melden of andersom? En is dat bij een ROC?
obsession schreef:Ik ben net gebeld door het UZB, mag maandag ergens op gesprek.. ze zoeken iemand voor langere tijd dus dat zou ideaal zijn!
De functie is secretarieel/ front office. Geen ervaring in maar dit bedrijf staat open voor mensen met een CV die niet direct aansluit. Superkans dus!
Cowgirl schreef:obsession schreef:Ik ben net gebeld door het UZB, mag maandag ergens op gesprek.. ze zoeken iemand voor langere tijd dus dat zou ideaal zijn!
De functie is secretarieel/ front office. Geen ervaring in maar dit bedrijf staat open voor mensen met een CV die niet direct aansluit. Superkans dus!
whaaa dat wil ik ook....en in apeldoorn nog wel...pffffff
nou succes.
Emytje schreef:Ik meld me ook hiero.
Hoe zit dat met die BBL opleidingen? Moet je eerst een werkplek hebben voordat je je aan kan melden of andersom? En is dat bij een ROC?
Ineke2 schreef:tuurlijk aannemen! Van daaruit kun je toch verder zoeken naar een andere baan of misschien wel meer uren/dagen krijgen ?!
Iris_Z schreef:Ja dat is waar, maar mischien ben ik een tut, dan denk ik ohw dat moet ik straks vertellen dat...Ik iets anders heb..
Citaat:Niet in apeldoorn, daar woon ik wel.. maar de baan is in Hoevelaken!
Heb je nog steeds plannen om richting veluwe te komen?
Cowgirl schreef:Citaat:Niet in apeldoorn, daar woon ik wel.. maar de baan is in Hoevelaken!
Heb je nog steeds plannen om richting veluwe te komen?
Ja Ja!! Liever gister als vandaag nog.
Ben er inmiddels achter dat ik omgeving veluwe meer kans heb op werk en een woning(als dan niet een vakantie chalet) dan in drenthe.
Al zijn de huizen in Assen dan wel weer goedkoper om te kopen. Denk niet dat ik in staat ben om op de veluwe een huis te kopen.