Ben er in Juli weggegaan omdat ik een betere baan had, daar hebben ze nu dus geen werk meer.
Vanmiddag gesprek bij mijn oude baas dus zit wel goed
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik heb altijd het idee dat ik zo langzaam werk. Vandaag mij wijken gelopen (inclusief fietstijd naar wijken toe en weer terug) in nog geen 2,5 uur, terwijl er 3 uur en 20 minuten voor staat, vond ik toch erg netjes van mezelf
Kon ik er weer achteraan rennen. 

Flosje446 schreef:Ze moeten een maand van te voren laten weten dat je contract niet wordt verlengd. Dus ik zou het wel heel erg onbeschoft vinden als dat niet gebeurd.
Ik heb op zaterdag altijd folders. Ik weet dus niet beter.
Bij ons zijn er wel een aantal weg (contract niet verlengd, ontslagen of zelf weggegaan) en er is wel een tekort. Volgende week moet ik iemand opleiding geven en als het goed is komen er meer postbezorgers bij. Ik ga zelf meer binnenwerk doen. Het schijnt dat ik vergeleken met andere zaterdagmedewerkers zo snel wijken voorbereidIk heb altijd het idee dat ik zo langzaam werk. Vandaag mij wijken gelopen (inclusief fietstijd naar wijken toe en weer terug) in nog geen 2,5 uur, terwijl er 3 uur en 20 minuten voor staat, vond ik toch erg netjes van mezelf
capopjekop schreef:Hoe zit het eigenlijk met jaarcontracten, mogen ze die ook maar 3x verlengen zoals bij veel supermarkten het geval is?
Ik had vandaag echt irritante folders. De c1000 zo'n a4 formaat en een kleine van de jumbo. Die waaide steeds wegKon ik er weer achteraan rennen.
)
Beeeeeetje vertraging! Echt een heel tijd uit onze neus lopen vreten, want er was gewoon niets te doen. GELUKKIG was er erg weinig post vandaag en hadden we het er nog redelijk snel doorheen. Ik had maar 1,5 uur uitloop op mijn normale diensttijd, dus dat was achteraf erg netjes! Maar als je dat om 6 uur te horen krijgt en steeds maar aan het wacchten bent wordt je wel super shaggo.... iig ikke