Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyflame schreef:ik heb het een keertje gehad bij een supermarkt, kwam vragen of ze vacatures hadden kreeg gelijk te horen dat ze mij toch niet aannamen want ik was te dik (heb maatje 36/38).
vuurneon schreef:ladyflame schreef:ik heb het een keertje gehad bij een supermarkt, kwam vragen of ze vacatures hadden kreeg gelijk te horen dat ze mij toch niet aannamen want ik was te dik (heb maatje 36/38).
hebben ze dat letterlijk gezegd? Daar had ik een klacht over ingediend, dat is gewoon beledigen
(Ze kunnen het beter verpakken in 'er voldoen anderen kandidaten beter aan het door ons opgestelde profiel')
Yasmine schreef:Ik meld me ook maar weer.Ik was in januari begonnen bij een uitgeverij, wat eerst als een heel toffe functie leek was uiteindelijk helemaal niet wat het was, pure administratie terwijl ik gesolliciteerd had voor een vacature die net heel inhoudelijk was met boeken. De sfeer was uitermate slecht in ons team, veel te grote ego's, slechte samenwerking enz. Ik was al een maand op zoek naar wat anders, maar gisteren word ik 5 minuten voor het einde van de dag bij de baas geroepen met de mededeling dat de samenwerking per direct wordt stopgezet. Na aandringen kreeg ik dan de verklaring dat "ze de indruk hebben dat de functie niet echt iets voor mij is." Geen concrete voorbeelden. Vorige week nog een evaluatiegesprek gehad en daar was niets negatiefs gezegd. Scheelt wel dat ik het daar toch al kotsbeu was en al op zoek was naar wat anders, maar de manier waarop vind ik bijzonder laf. Zeker omdat ik in die 8 maanden dat ik daar werkte nooit een opmerking of aansturing heb gekregen van de manager of baas.
Maar goed, ik zie het maar als iets positiefs, nu kan ik op zoek naar iets wat ik écht leuk vind met een team met leuke mensen, geen egoïstische kwallen. Heb vandaag en de afgelopen weken al behoorlijk wat sollicitaties uitgestuurd, maar ik ben brieven schrijven nu al beu.
ladyflame schreef:ik heb het een keertje gehad bij een supermarkt, kwam vragen of ze vacatures hadden kreeg gelijk te horen dat ze mij toch niet aannamen want ik was te dik (heb maatje 36/38).
Sonja_vR schreef:Ik zat te lezen en dacht idd hetzelfde? is je contract nu afgelopen dan? Want anders kunnen ze je in principe niet zo maar de laan uitsturen .