Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als volwassene daarentegen is de post niet erg aantrekkelijk vind ik.

Helaas, maar nog genoeg anderen waar ik aangemeld heb, waar ik een reactie van zou kunnen krijgen. purny schreef:Ik vind zoiezo het loon wat je als volwassene krijgt, een stuk minder. Ik ben 30 en krijg het loon van een 23 jarige..
ik heb de hoogste trede bereikt en zit buiten trede (ik verdien meer de hoogste trede van mijn schaal). Als ik over 30 jaar dit werk nog doe; sta ik nog op dezelfde plek. Maar aan de andere kant; 30 jaar meer ervaring is voor het werk dat ik doe niet eens relevant, dus ook heel begrijpelijk. 
purny schreef:@vuurneon: Het minimumloon blijft steken op 23 jaar, ben je ouder dan 23 dan blijf je hetzelfde verdienen... ze zouden daar eigenlijk verandering in moeten brengen, motiveert mensen ook meer om aan het werk te gaan.
) juist gemotiveerd om door te leren. Enige treurige vind ze ook rustig 9 euro bruto durven te bieden en wel een afgestudeerde hbo/WO'er vragen; maar goed... Ook ik heb economie gehad en snap hoe de markt werkt helaas nu voor ons allen.
Zo blij! Ja het is een "schoonmaak" baantje maar aangezien zij wel mijn Nederlands diploma en werkervaring konden waarderen ga ik voor een ander functie. 26 uur in een jeugdgroep voor jongen met een gedragsstoornis/problematische thuissituatie. Hier ga ik per dag 3 uur poetsen en 2 uur begeleiden (schooltassen klaarmaken, kamers op orde brengen, eten voorbereiden voor het middagmaal, helpen met schoonmaken ect.) Dus net iets meer uitdaging dan enkel de schoonmaak. Ben echt blij
Maandag mag ik al beginnen. Week proef en dan direct vast contract met een best wel leuk loon.