Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, niet te bevatten haha . Super leuke examinator , motor sloeg af met de hellingproef en de paniek het was er gewoon niet bij poging 2 ging het vlekkeloos . Later nog een inschattingfout maar gelukkig had ik keurig gereden verder , mijn inner ik was al negatief aan het zijn dat ik gezakt was maar hartstikke geslaagd
.
) Rebecca schreef:Dank jullie, niet te bevatten haha . Super leuke examinator , motor sloeg af met de hellingproef en de paniek het was er gewoon niet bij poging 2 ging het vlekkeloos . Later nog een inschattingfout maar gelukkig had ik keurig gereden verder , mijn inner ik was al negatief aan het zijn dat ik gezakt was maar hartstikke geslaagd
.
Eerste keer was ik echt niet klaar ervoor , en het voelde ook gewoon goed met deze examinator (en heb mijn mond gehouden ipv het te gezellig maken)
FlameHorse schreef:[naam] schreef:Dank jullie, niet te bevatten haha . Super leuke examinator , motor sloeg af met de hellingproef en de paniek het was er gewoon niet bij poging 2 ging het vlekkeloos . Later nog een inschattingfout maar gelukkig had ik keurig gereden verder , mijn inner ik was al negatief aan het zijn dat ik gezakt was maar hartstikke geslaagd
.
Eerste keer was ik echt niet klaar ervoor , en het voelde ook gewoon goed met deze examinator (en heb mijn mond gehouden ipv het te gezellig maken)
Gefeliciteerd! Ik heb bij mn 2de examen toen ook maar mijn mond gehouden, was ik meer met het autorijden bezig.
Scheelt enorm als je een fijne examinator hebt
. Vader nog even lief aan kijken of ik soms zijn barrel lenen mag , is vast wennen een diesel ipv benzine
Echt stereotype van oud omaatje geweest. Renault Clio, 12 jaar oud maar super goed onderhouden en voor een prijs die ik niet wilde laten liggen. En een super leuk metallic groen kleurtje. Ben er helemaal blij mee
nu nog wachten tot ik er in kan rijden
Nog 4 weken tot het examen
Ben het tegen over gestelde haha over een maand ga ik kijken voor een auto
, knallen over 4 weken het is je gegund !
. Berichten doorgelezen hier maar het was een lange weg pff , niet altijd even positief ook
.
, was wel meteen over na die eerste keer, de keren erna lette ze gewoon op de weg ipv op mij)
morgen even met de instructeur overleggen en dan snel weer een lesje plannen. Ik heb de afgelopen 2 weken namelijk geen les gehad. Hopelijk snel een ttt plannen en dan examen aanvragen