Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 20:43

H en m staat het ook netjes onderverdeelt :))

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 20:45

Ik pas bijna niet in de kleding daar... bovendien heb ik nog nooit in mijn leven een jurkje aangehad....

kimberly1995

Re: Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 20:57

Miss etam, ms mode?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 20:58

Thnx! Dat word shoppen!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 21:18

Mango! Heeft een hele lijn die heet 'suits'

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 23:17

1234 schreef:
Wat goed om te lezen!
Ik ga zo de sollicitatiebrief afmaken daarvoor en het maar gewoon mailen naar het e-mailadres die bij de vacature staat. Zie namelijk geen online formulier, wel een Word bestand waarbij je nog sollicitatiebrief moet schrijven en cv erbij mailen. Maar klopt het dat ze alleen in regio Utrecht en Leiderdorp zitten? Of zouden ze ook bij Den Haag of Tilburg zitten?

Leiderdorp is toch best te doen vanuit Den Haag?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 00:01

Heino schreef:
1234 schreef:
Wat goed om te lezen!
Ik ga zo de sollicitatiebrief afmaken daarvoor en het maar gewoon mailen naar het e-mailadres die bij de vacature staat. Zie namelijk geen online formulier, wel een Word bestand waarbij je nog sollicitatiebrief moet schrijven en cv erbij mailen. Maar klopt het dat ze alleen in regio Utrecht en Leiderdorp zitten? Of zouden ze ook bij Den Haag of Tilburg zitten?

Leiderdorp is toch best te doen vanuit Den Haag?

Maar ik ga over paar weken op kamers in Tilburg (daar is mijn studie) :) Dus ik zoek in Tilburg een bijbaan voor doordeweeks :P
Vanuit mijn ouderlijk huis in Den Haag is het nog ruim een uur reizen naar Leiderdorp O:) Dus eigenlijk te ver. Dat zijn in dat geval al 2 extra uren per keer die kwijt zijn xD Normaal niet zo'n probleem, maar niet gunstig omdat ik die tijd voor mijn studie ook nodig heb. Maar ik ben sowieso niet doordeweeks in Den Haag, dus das helaas geen optie. Maar ik vroeg me dus af of ze alleen in die regio's zaten of nu ook meer door het land heen, zoals in/rondom Tilburg. :) in weekend kan ik wel in Den Haag, maar dan zit ik met reiskosten.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 12:45

Ik kom net thuis van vakantie en morgen op gesprek voor een full time baan in het zh hoop heel erg dat het wat word. Mogen er 5 van de 80 op gesprek komen dus ga duimen!

Gefeliciteerd degene die een baan hebben gevonden:)

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 12:49

1234, de kantoren zitten in Leiderdorp en Utrecht maar ze werken niet alleen maar in die plaatsen. Bij de aanvragenmails heb ik inmiddels allerlei plaatsen zien staan: Utrecht, Leiden, Amsterdam, Amersfoort, Den Haag, Rotterdam, Haarlem, Delft, Naarden en nog andere plaatsen, ik werk zelf bijvoorbeeld in de omgeving van Ede. Je kan best solliciteren en dan hoor je vanzelf wel of ze iets voor je hebben of (op dit moment) niet. Ze werken trouwens ook samen met De Zorgfabriek dus misschien verwijzen ze je daar wel naar door als Inzowijs zelf geen aanvragen heeft die passen bij jouw wensen :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 13:29

Bedankt, Girassol :D Ga t gewoon proberen :)

Spannend, Gabbe! Succes.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 15:52

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 10:24

Ik heb een tijdje geleden terug gesolliciteerd in de Escape Amsterdam.
Nu werd ik net gebeld dat ze wel nog iemand zoeken voor in de garderobe op zaterdag avond/nacht ik heb morgen hiervoor een sollicitatie gesprek maar ik moet wel zeggen dat ik hier heel erg over moet na denken.

Zouden jullie zo iets doen als 'bij' baan ?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 10:47

Chantaliieejj: waarom niet? :)

Ik ken alleen de club niet, dus misschien dat dat voor jou nog van belang is. Ik zou in bepaalde clubs hier bijvoorbeeld wel willen werken, maar me in een paar ook echt niet op mijn gemak (veilig) voelen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 11:05

Werk is werk. Al bieden ze me op dit moment een baan in de schoonmaak aan of de KFC, ik zal hem toch echt accepteren. Al heb je maar iets...

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 11:35

het lijkt me super om te werken daar! Dus als ik word aangenomen ga ik het ook gewoon proberen.

Ik had zaterdag ook gesprek bij de la place daar krijg ik binnen een week te horen of ik op 2e gesprek mag komen! Hun zoeken ook iemand voor door de weeks.
aangezien ik weer met school begin lijkt de Escape me beter.

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 12:18

Even een vraag. Ik ben mijn middelbaar op een hoger niveau begonnen dan geeindigd. Is het een goed idee om mijn begin nivo ook op mijn cv te zetten? Of denken werkgevers dan juist oh die kan iig dat nivo niet aan (terwijl er een een verhaal achter zit := )

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 12:21

zou ik er niet bij zetten, ik zou puur er bij zetten wat je diploma behelst qua niveau.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 12:33

En nog steeds aan het wachten, maar vakantieperiode werkt nu ook een beetje tegen.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 12:40

Chantal, waarom zou je het niet doen? Klinkt ideaal naast een studie! :) Succes alvast.

Ik heb waarschijnlijk een mogelijkheid gevonden om alsnog een master te gaan doen! Nog even wat dingetjes uitzoeken. :D

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 12:45

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 12:49

Ik heb als eigenwijzerd weer gesolliciteerd bij de Mediamarkt :+

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:02

Je weet maar nooit :D Zou toch mooi zijn als ze dit keer wel positief reageren.

Zijn hier trouwens ook mensen uit omgeving Arnhem die een leuke baan met weinig uren of bijbaan (doordeweeks, kantooruren) zoeken? Wij (adviesbureau) zoeken i.v.m. verwachte drukte na de zomer nog mensen voor deze functie. Bij interesse kan ik een PB sturen met informatie en je naam hier noemen. Het betreft telefonisch enquêteren (niet verkopen) voor onze onderzoeken.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:06

Of ze denken: Daar hebben we haar weer, of ze zeggen: Die heeft doorzettingsvermogen. Waarschijnlijk geen van beide aangezien ze zoveel sollicitaties binnen krijgen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 15:19

Dungen schreef:
Even een vraag. Ik ben mijn middelbaar op een hoger niveau begonnen dan geeindigd. Is het een goed idee om mijn begin nivo ook op mijn cv te zetten? Of denken werkgevers dan juist oh die kan iig dat nivo niet aan (terwijl er een een verhaal achter zit := )

Ik zou het niet doen, omdat je daarmee ook kan denken; die heeft inderdaad niet dat hogere niveau kunnen vasthouden. Sowieso is middelbare school minder relevant dan wat je erna hebt gedaan of doet dus ik heb alleen einddiploma en vakkenpakket, waarbij ik bv bij de universiteit ook mijn scriptie heb vermeld.

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:01

Fijn dat jullie mijn gedachte delen. :) Ik wil zo graag een baan waarbij ik ook weer een stuk scholing krijg pff..