Ik ga voor je duimen donderdag.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
x_Mliss schreef:Ik heb gister ook een Sollicitatie gesprek gehad het ging super had me goed voorbereid en kon overal zo antwoord opgeven.
Nu ben ik net gebeld voor een 2e gesprek donderdag.
En moet me ID bankpasje en verzekerings pasje mee nemen.
Heb een zwaar vermoede dat ik aangenomen ben!!!!
@Joozz
Ik kreeg de vraag noem 3 positieve punten.
Als ik naar een gesprek ga zorg ik altijd dat ik die punten op papier heb staan.
Eigelijk moet je van je negatieven punten positieve punten voor hun maken.
Bijvoorbeeld dat je wel eens teveel tegelijk wil doen maar dat dat niet altijd wil lukken.
Dat is voor ook wel weer een stukje positief voor hun omdat hun dan denken hey die werkt wel door of die probeert het wel.
En zo nog meer.
thanks
sonjim schreef:Instanties waar je mee samen kunt werken op sociaal gebied, noemt men de sociale kaart.

Heb ook op een managerfunctie geschreven (met operationele taken binnen een kleine organisatie); dat zal ongetwijfeld een afwijzing worden maar t gaat voorals nog erg goed 
Ik snap niks van wat ze maken, maar goed.
Heb via het uitzendbureau mensen een of ander hotelarrangement aan moeten smeren via de telefoon, nou de reacties die je dan krijgt
Niks voor mij! Klantenservice schijnt ook niet leuk te zijn (continu boze mensen aan de lijn), maar dingen als nummerinformatie/advieslijnen en dergelijke schijnt nog wel oké te zijn. Het betaalt voor zo ver ik weet wel meestal minimumloon, ligt er een beetje aan bij welk bedrijf je terechtkomt (en hoe vervelender je functie, hoe beter het betaalt vaak
Mijn arrangementen aansmeren betaalde enórm goed, maar ik weet nu ook waarom
Geen kip die dat volhoudt
).
En dan weet je ook beter of je er inderdaad wel wílt werken

Wij moesten koud bellen, dus ik weet niet hoe dat bij die functie is joozz?
Dan maar veel overuren maken en 's avonds wat later naar mijn paard.
Goldenflower schreef:Bedankt voor de tips!
Ik zal morgenochtend website doornemen en zal proberen om iets te onthouden (techniek heeft me nooit aangetrokken).![]()
Vanmiddag had ik ook alvast omgeving verkend, want ik heb geen zin om te laat komen en daar in de buurt hebben ze onlogische volgorde met de straatnummers.![]()
Ik heb zeker wat vragen over een functie "administratief medewerker", er staat onvoldoende informatie in hun vacature. Dus hopelijk kunnen ze meer dingen vertellen over de werkzaamheden die bij een functie hoort.
Als je een vacature onduidelijk vindt, kun je ook altijd bellen/mailen voor meer informatie. Dan weet je meteen of je geen energie verspilt met solliciteren en bovendien staat het erg geïnteresseerd. Ik had een tijd geleden een sollicitatie waarbij ik net tweede werd (minder ervaring dan de andere kandidaat...) Degene met wie ik het gesprek had mailde me zijn evaluatie en gaf nog wat tips. Daarbij zei hij dat hij als tip meegaf om de projectbeschrijving goed te lezen, dat ik dat duidelijk al gedaan had maar dat hij daar bij de andere kandidaten weinig van gemerkt had. Dat is toch om je rot te generen, ergens op een gesprek komen en geen idee hebben waar het over gaat!
Beschrijving werd nota bene meegestuurd met de uitnodiging!
Zij was heel aardig en ging vragen stellen over mijn slechthorendheid. Gelukkig niet de vragen zoals waarom ben je geschikt voor deze functie, wat zijn je sterke en zwakke punten.
De rest was alles uitstekend volgens haar.
sonjim schreef:Hoeveel heb je gevangen voor het papieren bekertje?