naja, kga m wel herkansen...Alleen dinsdag nog een gs mondeling
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
naja, kga m wel herkansen...
. Nu ben ik alles weer vergeten 
en engels mondeling en dan ben ik klaar met deze toetsweek!
DaphneL schreef:Ik heb.. 7 dagen facultatief les geloof ik. Tot de meivakantie nog verplicht les en daarna facultatief..
Lekker hoor, naar Rome! Daar ben ik twee jaar terug met school geweest, echt mooi daar.
Veel plezier

)
Sorriso schreef:Ja, heb er ook superveel zin in (Rome dan, examens niet echt). Nog 10 dagen!
Hebben jullie ook proefexamens? Ik heb ze 7 mei...
* 

jeetje! Wat super hoog! Echt vet goed, van dat soort cijfers droom ik alleen maar... Mijn laatste 9 was in de 3e 
Lukt het leren een beetje? en liep Ambertje lekker?
(nu hopen dat het cijfer dat ook is 
Maar dat was dus waarschijnlijk alleen over naamgeving ofzo want ik snapte alles wel
wat een ****zooi!
Ik sta gelukkig nog een 5,7
snap er echt helemaal niks van, ksta nu een 5,2 dus wiskunde moet ik zeker herkansen.
(iig niet hoger dan een 6)
roxiie schreef:Sorriso : Wij hebben vanaf nu alleen nog maar facultatief les, dr zal dus wel iets van landelijks in zitten..
JEEEEEEEEEEEEJ! Tentamens zijn afgelopen!!
EN ik had een 9.8 voor M&O, K ga gewoon met een 8,5 gemiddeld t examen in ( voor M&O dan hea)
Zo en dan nu eerst maar even genieten van de zon

Ben dus erg blij, want had hem voor mijn gevoel echt verneukt. Eeeeeeen..... Ik heb een 8.0 voor mijn geschiedenis mondeling
Oooooh ik ben zo blij. Dat is lang geleden dat ik een 8 gehaald heb. Woeesjjjjjjjjj

.
. Maar goed.