Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:daffodil schreef:Dat is niet haalbaar, je zag al wat een toestand het in het afgelopen jaar werd met diverse onzin opleidingen.
Die onzin opleidingen moeten ze schrappen.
Elinaa schreef:daffodil schreef:4 september is de volgende ronde zie ik net in de mail.
Ik sprak toevallig vanmiddag met mijn werkadviseur van het uwv en hij had het er over dat vandaag de allerlaatste keer was.
Romy1234 schreef:Ik ben wel echt giga blij met mijn opleiding die ik gestart ben, doe paard en gedrag bij 2moons, en wil er uiteindelijk ook echt mijn baan van gaan maken.
Echt omscholing in mijn geval, en doordat ik het stap budget heb toegewezen gekregen is dat wel een hele fijne stap om te beginnen.
Romy1234 schreef:Ik ben wel echt giga blij met mijn opleiding die ik gestart ben, doe paard en gedrag bij 2moons, en wil er uiteindelijk ook echt mijn baan van gaan maken.
Echt omscholing in mijn geval, en doordat ik het stap budget heb toegewezen gekregen is dat wel een hele fijne stap om te beginnen.
xLiez schreef:Romy1234 schreef:Ik ben wel echt giga blij met mijn opleiding die ik gestart ben, doe paard en gedrag bij 2moons, en wil er uiteindelijk ook echt mijn baan van gaan maken.
Ik sta daar ook voor ingeschreven maar helaas beide keren nu niet gelukt doordat het budget op was helaas
Samir schreef:Romy1234 schreef:Ik ben wel echt giga blij met mijn opleiding die ik gestart ben, doe paard en gedrag bij 2moons, en wil er uiteindelijk ook echt mijn baan van gaan maken.
Goed te horen! Ik heb mij deze ronde daarvoor aan kunnen melden. Wil je mijn een PB sturen met wat meer bevindingen? Ik ben zwanger en ben benieuwd hoe intensief het is, en of het makkelijk is om dingen in te halen bijvoorbeeld.