Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Galathil schreef:Ik ben al een beetje begonnen, maar ik blijf het wel moeilijk vinden om echt een planning te maken... Het is gewoon zo veel, en zo snel al...ik bevries mentaal gewoon helemaal...Heb geen overzicht, weet niet hoe ik het aan moet pakken...En ook per vak weet ik niet hoe ik het moet indelen. Per dag meerdere vakken even kort doen? Of je per dag helemaal focussen op 1 vak? Ik weet gewoon niet wat ik moet doen![]()
. Galathil schreef:Ik ben al een beetje begonnen, maar ik blijf het wel moeilijk vinden om echt een planning te maken... Het is gewoon zo veel, en zo snel al...ik bevries mentaal gewoon helemaal...Heb geen overzicht, weet niet hoe ik het aan moet pakken...En ook per vak weet ik niet hoe ik het moet indelen. Per dag meerdere vakken even kort doen? Of je per dag helemaal focussen op 1 vak? Ik weet gewoon niet wat ik moet doen![]()
maar goed, ik ben er weer! Ik ben nog niet echt begonnen met leren, terwijl ik ‘m wel stres over m’n examens.
Ik kan me gewoon niet concentreren en alles wat ik lees dringt niet tot me door, dus dan geef ik het telkens ook maar gewoon op.. IK heb wel “al” een oud examen van biologie gemaakt op school en haalde daar een 6,3 voor, maar ja als ze precies de dingen vragen die ik nog niet weet dan heeft dat ook geen zin.
Met de oude examens krijg ik al bijna niks ingevuld.. hoe leren jullie als je geen examen bundel hebt?Noa28 schreef:Hoi! Wat heb ik lang niet van me laten horenmaar goed, ik ben er weer! Ik ben nog niet echt begonnen met leren, terwijl ik ‘m wel stres over m’n examens.
Ik kan me gewoon niet concentreren en alles wat ik lees dringt niet tot me door, dus dan geef ik het telkens ook maar gewoon op.. IK heb wel “al” een oud examen van biologie gemaakt op school en haalde daar een 6,3 voor, maar ja als ze precies de dingen vragen die ik nog niet weet dan heeft dat ook geen zin.
![]()
Ik zit vooral met Scheikunde in de knoei.. Ik snap er gewoon geen hol van.Met de oude examens krijg ik al bijna niks ingevuld.. hoe leren jullie als je geen examen bundel hebt?
Wel allemaal succes met leren!
Ik ben zelf zo'n iemand die zegt er niets van te snappen, zelf een 7 haalt voor het tentamen en ik had een vriendin geholpen en die had een 8,2 voor haar toets
echt. Ook al lijkt het nu niet zo, jullie gaan dit overleven.
?
Noa28 schreef:Pfoe ik hoor nou iedereen zeggen over dat leren - pauze - leren maar waar haal je in vredesnaam die motivatie vandaan