Gelukkig heb ik nog een aantal lijntjes open staan, dus hopen dat ik aan het nodige aantal ga komen.
succes met studeren. Snap heel goed dat je batterij leeg is! Nog even doorzetten, en dan kan je weer 'rustig aan' doen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
imd schreef:NiNa_14 schreef:Heeft iemand hier een tip voor software om een conceptueel model mee uit te werken?
Ik vind de mogelijkheden binnen office niet echt toereikend
Visio al geprobeerd? Vind ik zelf altijd een fijn programma..
c_esther schreef:DideH, fijn dat je meedenkt. Helaas is mijn planning zeer strak, en mijn ervaring is dat als je geen contacten hebt in z'n groot bedrijf het lang duurt voordat je beet hebt.![]()
Gelukkig heb ik nog een aantal lijntjes open staan, dus hopen dat ik aan het nodige aantal ga komen.
succes met studeren. Snap heel goed dat je batterij leeg is! Nog even doorzetten, en dan kan je weer 'rustig aan' doen.

LiiNd_Y schreef:Hallo allemaal!
In september begin ik met mijn afstudeeronderzoek. Maar pff wat vind ik het lastig. Waar wil ik mijn onderzoek uitvoeren en wat wil ik onderzoeken...
Vacatures kan ik nog niet vinden helaas

Loop momenteel ook bij de dokter om erachter te komen waarom ik zo moe ben. Uit bloedonderzoek kwam in ieder geval dat glucosegehalte te laag is, morgen krijg ik de rest van de uitslag.