Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amira_ schreef:Dacht eindelijk mn plan B te hebben gevonden, criminologie, vond t echt heel leuk! Maar nu blijkt de banenkans niet echt goed te zijn..

En misschien Sociologie. Heb al gekeken naar Pedagogische Wetenschappen in Groningen en ook meegelopen, vond het wel interessant
EskeGirl schreef:kirsten4 schreef:Ik ga waarschijnlijk ook naar de open dag van de UU, volgende week zaterdag. Wil naar Algemene Sociale Wetenschappen kijken ookEn misschien Sociologie. Heb al gekeken naar Pedagogische Wetenschappen in Groningen en ook meegelopen, vond het wel interessant
Hoe laat ga jij erheen?
University college, Engels en DGK. Meer mensen naar 1 van deze studies??
Heb hem met een paar klasgenoten op het inhaalmoment gemaakt, hun toetsen zijn allemaal in haar postvak terecht gekomen en die van mij is gewoon totaal verdwenen
Helaas niet de eerste keer dat er een toets van mij kwijt is
) en in Nijmegen kun je ook medische biologie volgen, wat toch weer een klein beetje overeenkomt met biomedische wetenschappen.
Maar ik wilde even melden, dat als iemand toevallig interesse heeft in de studie Psychobiologie (UvA), dat je mij altijd een PBtje kan sturen om een dagje mee te lopen.
*egopost*
EskeGirl schreef:School be like: toetsweek na de kerstvakantie. Mondeling m&o, herkansing TW1, SE debat NL en inleveren pws voor de vakantie. December wordt stressen