Mijn gymdocent kon niet tegen bloed trouwens. Ik heb 1x een bloedneus gehad in de les ( ik krijg heel snel een bloedneus) en toen hoefde ik niet meer mee te doen voor de rest van de les. Daarna kreeg ik ook van alles een bloedneus.
tja bloed smoesjes hielpen niet, alle gymleraren hadden een ehbo diploma, en 1 kon zelf ook gewrichten terug in hun kom zetten dus tja (uiteraard hoefde je dan niet meer mee te doen)
Hier ook heel erg.. Normaal slaap ik ook makkelijk maar ben nu nog klaar wakker Morgen in de avond neem ik way rustgevends, kan het nu ook wel doen maar dan heb ik niet genoeg tot het eind van de week..
morgenavond ga ik maar lavendel thee drinken mijn tablet in de lader stoppen, zodat ik mijnstudiegids mee kan nemen (de papieren versie ben ik uiteraard al kwijtgeraakt, of heb dat ding nooit gekregen)
Idd heel vervelend qua rooster. Moet echt nog heel veel afspraken maken maarja dat kan dus niet..
siepenteun
Geplaatst: 24-08-15 12:04
Ja ik heb ook nog geen rooster. Ik begin woensdag en moet zeggen dat ik nu al redelijk zenuwachtig ben als ik er aan denk.. Maar gelukkig is iedereen wel zenuwachtig dus zijn we niet de enige!
wij deden alleen maar bal spellen (bijna elke les iemand is m niemand is m) want dat vond de gymleraar zo geweldig maar t laatste jaar hadden we sport orientatie inplaats van gym, dus mochten e zelf kiezen wat we deden (uit een aantal dingen dan wel)
Minoes
Geplaatst: 24-08-15 15:40
Ik begin 1 september met mijn opleiding juridisch medewerker!
(Ik zie dit topic net pas, iets teveel om allemaal bij te lezen maar ik ga mijn best doen )