Ik heb nog steeds geen telefoon gehad over mijn integriteitsonderzoek
heb sl 3 keer er over gebeld en een mailtje. Bij het laatste telefoontje zou er een reminder gestuurd worden en op het mailtje tot op heden nog geen antwoord. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kirstennn_ schreef:Hoe gaat het met iedereen?
Ondertussen al even op school Plovesb... Hoe vind je het?

plovesb schreef:Kirstennn_ schreef:Hoe gaat het met iedereen?
Ondertussen al even op school Plovesb... Hoe vind je het?
Gaat goed! Heb het erg naar m'n zin, onwijs toffe klas en leuke lessen!
heb alleen al sinds het begin van de opleiding geen regiedocent (ivm ziekte) en dat word door de academie ook niet heel goed geregeld. Verder kijk ik ook wel erg uit naar die eerste weken stage, duurt ook niet lang meer!![]()
Hoe is het met jou? Helemaal naar je zin ook nog?
En Marlou al wat meer nieuws?
Kirstennn_ schreef:He jammer Plovesb. Hoe lossen jullie dit nu op?
Heb je al je pepperspray ervaring gehad?
Ja hier goed, zijn nu bezig met verkeer. Man dat vind ik echt lastig! Wij gaan ook bijna weer naar de stageperiode toe. Heb ik echt zin in!
Spannend Marlou! Wanneer zou de opleiding dan beginnen?

maar het is goed om een keer te ervaren wat het met je doet. Bovendien reageert iedereen er anders op (net als de verdachten op straat).
M'n ogen had ik al vrij snel open en de pijn viel wel mee maar daar omheen brandde echt als een malle. Vond het inderdaad een goede ervaring om mee te maken maar 1 keer nooit meer (althans vrijwillig
)
2e selectiedag gehaald gisteren

Hoorde aan de zuchten en t zien van megafoon grote vraagtekens boven de hoofden dat ik niet de enige was. 
in mei begin ik aan de opleiding
waar ging je ook alweer naar de academie?
ik denk het ook wel hoor maar dat is nog niet bevestigd.