Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SusanH schreef:Iedereen die afgewezen is![]()
Ik heb toevallig vanmorgen degene gesproken die de functie heeft gekregen waarvoor ik afgewezen ben. Is een moeder van een klasgenootje van mijn dochter. Heel toevallig. Ik vertelde haar dat ik niet eens op gesprek ben geweest, omdat ze mijn CV te uitgebreid vonden. Maar haar CV is gewoon 2 A4tjes langer dan mijn CV. Ik had al wel de indruk dat die reden van afwijzing gewoon van geen kanten klopte, maar nu weet ik het helemaal zeker. Ook als ik hier de redenen lees waarom mensen afgewezen worden. Ik vind het steeds meer op een loterij lijken. Ook die eisen in vacatures. Het wordt steeds gekker lijkt het wel.
Doubtless schreef:Avonduren, weekenden en feestdagen
Als je weinig flexibel bent door de kinderen zou ik dat scharen onder een 9-5 mentaliteit.
Doubtless schreef:Ik ga als boodschappen buddie aan de slag! Met oudjes boodschappen doen
blingpiggy schreef:Doubtless schreef:Ik ga als boodschappen buddie aan de slag! Met oudjes boodschappen doen
Leuk! Mag je dit combineren van het UWV? Ik hoor een hoop verhalen van mensen die geen toestemming krijgen voor vrijwilligerswerk in de WW... wil zelf ook wel zoiets gaan doen.