Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Adamootje schreef:Volgens mij val je echt in een zwart gat als je klaar bent met je scriptie...
Maar dat is niet zo veel, dus daar zit geen druk op, dus ik 'geniet' even van dit zwarte gat.
Wil daarnaast wel meer werken.
Wat natuurlijk peanuts is, want er solliciteren helemáál niet veel mensen en niemand vraagt ook minstens 5 jaar ervaring..

En daarna wil ik wel graag aan het werk. Doorstuderen zie ik niet zo zitten, misschien komt dat later nog, of niet natuurlijk

Het is echt een drama.. Missy_ schreef:Anna; ik heb echt precies hetzelfde! Woon in Rijswijk dus dezelfde omgeving
Wilde altijd graag in de jeugdzorg werken maar nu heb ik zoiets van, ik ga wel in de kinderopvang ofzo beginnen en dan komt t vanzelf welHet is echt een drama..
hij gaat vandaag met de tweede beoordelaar zitten, uiterlijk dinsdag heeft iedereen gehoord hoe of wat. 
Zoetje_ schreef:Anna & Saskiaa_: Ik ga naar ijsland, canada en nieuw zeeland. En heel misschien plak ik australië er ook nog aan vast.
Door mijn scriptie stond het plannen van mijn reis even op een laag pitje, volgende week kan ik daar weer lekker mee aan de slag
Als ik ga, staan die landen ook bovenaan mijn lijstje!
*Is helemaal niet jaloers..

Maar in de jeugdzorg liggen de banen inderdaad niet voor het oprapen. En dan woon ik ook nog in het noorden, waar ik graag wil blijven.
Heb wel een hele leuke (bij)baan (persoonlijk begeleider via PGB), dus dat scheelt.
amandananana schreef:Ja dat zei ik inderdaad ook al haha.
Succes vanmiddag!!
Ik heb net weer 5 sollicitatiebrieven geschreven, ik zal toch ooit wel aangenomen worden?

Net hebben 3 mensen uit mn kring al hun beoordeling gekregen: eentje moet aanpassen en mag bij de herkansingen haar verdediging doen, eentje moet verbeteren maar mag wel gelijk haar verdediging doen en eentje is gelijk door naar de verdediging. Ik kreeg een mailtje dat mijne dinsdag wordt nagekeken. Ik ga mezelf dus ff afleiden, vandaag en morgen werken, zondag met vriendje en maandag shoppen en buitenrijden 

En ook als je dan iets hebt, kun je zien waar hem dat in zit. Wij moeten bijvoorbeeld allemaal de beoordelingslijst erbij voegen. Daar zit dus ook een aantal % bij iedereen.