Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xChiva schreef:Maartenn schreef:Ik vond m&o ook wel te doen, alleen bij die dekkingsbijdrage van de hamburgers kwam ik er echt niet uit
Inderdaad hahaha ik had daar op een gegeven moment 0,88 nou ze doen het er maar mee.
Ik kwam daar wel uit op 1,5x de break even omzet, dus dat HABU het plan aannam, word dat dan fout gerekend? Als ik verder wel gewoon de goede berekening etc. heb? Maar omdat ik die andere fout had niet het goede antwoord.
Maartenn schreef:xChiva schreef:Inderdaad hahaha ik had daar op een gegeven moment 0,88 nou ze doen het er maar mee.
Ik kwam daar wel uit op 1,5x de break even omzet, dus dat HABU het plan aannam, word dat dan fout gerekend? Als ik verder wel gewoon de goede berekening etc. heb? Maar omdat ik die andere fout had niet het goede antwoord.
Ik kwam daar als dekkingsbijdrage op -0.0029![]()
Als je conclusie klopt met jouw antwoord, dan rekenen ze hem goed. Dus als jij kwam op 1,5x de beo, en je hebt geconcludeerd dat ze het plan aannemen krijg je daar gewoon punten voor (ook als ze eigenlijk het plan niet zouden moeten aannemen).
boooo schreef:Mijn antwoord klopt met de vraag, maar ik dacht meteen al dat er een fout in zat dus ik heb 5 minuten nagedacht over of ik antwoord op de vraag zou geven of antwoord op wat ze eigenlijk bedoelde.
Uiteindelijk toch maar voor het antwoord op de vraag gegaan, wat dus niet overeenkomt met het correctiemodel maar ik ga maar weer even een klacht indienen en hopen dat hij goed wordt gerekend haha!
Ben blij dat ik maar vier vakken heb dit jaar
welshfan97 schreef:glenstorm schreef:Maud, maak je morgen A of B?
Ik maak morgen namelijk B en dan A in het tweede tijdvak.
En in het tweede tijdvak zijn ze gewoon niet tegelijk...
ECHT?!?! Mij heeft school me wijs gemaakt dat het niet anders kan dan dat ik ze achter elkaar maak. Heb jij zegmaar ook nog het gewone herkansingsrecht in de tweede periode (dus als er 1 examen mislukt dat je die dan herkanst en dan ook nog wis A)?
Is het niet zo dat je voor die linker en rechter grenzen bij Texas Instruments de normalCDF moet gebruiken? of is dat voor hele andere kans berekeningen? whoeps nu begin ik te twijfelen.
boooo schreef:Mijn antwoord klopt met de vraag, maar ik dacht meteen al dat er een fout in zat dus ik heb 5 minuten nagedacht over of ik antwoord op de vraag zou geven of antwoord op wat ze eigenlijk bedoelde.
Uiteindelijk toch maar voor het antwoord op de vraag gegaan, wat dus niet overeenkomt met het correctiemodel maar ik ga maar weer even een klacht indienen en hopen dat hij goed wordt gerekend haha!
Destination schreef:kevertje04 schreef:Bah wat klinkt die m&o moeilijk zegBen blij dat ik maar vier vakken heb dit jaar
Ik ook, lekker rustig
Hoewel, deze week alleen maar wiskunde en volgende week 2 zware vakken (Grieks en maatschappijwetenschappen)
dejoni schreef:Ik vroeg me af, als ik bij vraag x een verkeerd percentage heb uitgekregen en daarmee doorreken in de volgende vragen, kan ik dan mogelijk toch (alle) punten krijgen?
Bijv. het verkeerde dekkingspercentage uitgekregen, maar de vraag erop wel volgens de juiste manier berekend (alleen dan met ander percentage en daardoor andere uitkomst en daardoor andere conclusie)
Sanne_com schreef:dejoni schreef:Ik vroeg me af, als ik bij vraag x een verkeerd percentage heb uitgekregen en daarmee doorreken in de volgende vragen, kan ik dan mogelijk toch (alle) punten krijgen?
Bijv. het verkeerde dekkingspercentage uitgekregen, maar de vraag erop wel volgens de juiste manier berekend (alleen dan met ander percentage en daardoor andere uitkomst en daardoor andere conclusie)
Als je een doorrekent fout maakt kan je alsnog alle punten krijgen!
Daarom, als je iets niet weet maar wel door moet rekenen, moet je gewoon een random getal nemen. Zodat je de vraag wel kan maken en de punten kan krijgen
Destination schreef:dejoni schreef:Ik vroeg me af, als ik bij vraag x een verkeerd percentage heb uitgekregen en daarmee doorreken in de volgende vragen, kan ik dan mogelijk toch (alle) punten krijgen?
Bijv. het verkeerde dekkingspercentage uitgekregen, maar de vraag erop wel volgens de juiste manier berekend
Als je een doorrekent fout maakt kan je alsnog alle punten krijgen!
Daarom, als je iets niet weet maar wel door moet rekenen, moet je gewoon een random getal nemen. Zodat je de vraag wel kan maken en de punten kan krijgen
Nee, niet alle punten. Dan mis je sowieso 1 punt, aangezien je ergens een fout hebt gemaakt in je berekening.