Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Rebeccaa schreef:Heb het al opgezocht, Food en Business en Fysiotherapie, leuk! Wij zitten dan bij elkaar in het gebouw denk ik, CCCCC!
Vorig jaar deed ik logopedie, ga je de introductie doen Illusion? Die van Nopfy? Die deed ik vorig jaar, mijn groepje bestond voor de helft uit logo mensen en voor de helft uit fysio mensen. Leukste week óóit gehad, leuker dan mijn week lloret de mar zelfs.Vind het zo jammer dat ik met mijn opleiding die ik nu ga doen, niet naar die introductie kan haha!
CCCCC schreef:Mijn introkamp is op een recreatieterrein, dus gewoon bedden en douches! Wij gaan de eerste dag iets van een spel doen, de 2e avond een pretkwartet,dan moet je verkleed en de andere delen van je kwartet vinden. De donderdag gaan we stappen! Vrijdag vroeg naar huis en die avond en zaterdag heb ik dorpsfeest. Helemaal naar de klote de maandag erna
Net een sollicitatie gehad en heb er een goed gevoel over. Morgen hoor ik meer!

Kan je een gratis studentenbox ophalen met dingen erin. Eten, maar ook kortingsdingen. Is voor veel grote studentensteden beschikbaar en af te halen bij bijv. Leen Bakker of America Today/ander afhaalpunt. Wel grappig xD
Gewoon om te kijken wat t nou precies is, misschien zit er nog wat leuks/bruikbaars in
inhoud verschilt per stad.
Kan ik dan wel gewoon zo'n box bestellen maar dan voor een andere stad ofzo?
)