Hier loopt het over het algemeen lekker door. Ze hebben het altijd over zomerdrukte op Schiphol, nou daarna (nu dus) is het nogsteeds zo (zo niet nog drukker)..
Ik heb er gelukkig geen problemen mee... slaap sowieso maar 4 uur per nacht Maar hier is het vrij normaal, vaste nachten werken bij ons allemaal 7 op 7 af. Hier is het ook onrustig... regen en wind is wat minder geworden dus ik hoop dat het daar aan lag en iedereen nu gaat slapen
Tyke
Geplaatst: 26-08-14 05:03
Hier eindelijk klaar met werk.... en nu even eten om over half uur maar te gaan beginnen.
Heb er weer 4. En liggen nu vol. Ziekenhuis is letterlijk vol gelegd gisteren avond.
Ja uni en ik hebben ook modder geworsteld Normaal is onze bodem altijd droog, maar al deze regen kon zelfs deze bak niet aan. United vond het niet erg, juist niet Hij wordt helemaal wild van plassen en wil er het liefst bokkend doorheen crossen... dus vooral op een poging tot ontspanning gereden vandaag
Tyke
Geplaatst: 27-08-14 03:18
hihi. Dan had ik eigenlijk moeten kijken hoe mijn eigen bak erbij ligt. Daar heeft nog geen een keer een plas ingestaan. Ik zou zelf gat in de lucht springen als dit zo was.......... bodem moet nog steeds vervangen worden en rijd dan ook in een andere bak. Maar deze is dus niet begaanbaar hoor ik gisterenavond dus ga poging doen elders en anders maar buitenrit. Al is dat geen oefening voor wedstrijd.......
mwah... je kan best wat gymnasticeren op een boscross ritje, maar echte figuren wordt vaak moeilijk Ik rij die van mij sowieso tweemaal per week in het bos of op het strand. (vaak met gevaar voor eigen leven ) Zo houdt die veel plezier in zijn werk.
Tyke
Geplaatst: 27-08-14 04:05
Ik rijd normaal ook wel meer buiten. Maar ik heb geen bos en strand naast de deur. Niet ver van mij af maar dat ga ik met nachtdienst niet redden. dus wordt polder cross. Echter mijn grootste oefenpunt is galop en op buitenrit kan ik dat niet oefenen want dan gaat het grandioos niet goed..... Maar bewegen is ook al prima
c_alsemgeest
Geplaatst: 27-08-14 05:52
Ja haha... die van mij beheerst buiten een weergaloze vliegende pirouette! Alleen jammer dat die in geen enkele categorie gevraagd wordt
Capriole doen we ook nog weleens, maar daar is mijn rug vaak niet zo blij mee.
Bij ons was het tot een uur of 3 vrij onrustig, wat kleine opstootjes maar daarna een rustige nacht/ochtend.
Tyke
Geplaatst: 27-08-14 07:09
Hier een redelijk rustige nacht gehad. Er was er eigenlijk maar 1 die de bel wist te vinden en dat is iemand die alles weigert maar ondertussen er weer om vraagt en ze weet al wat ze mankeert ......... maar onderzoek moet nog plaatsvinden.
Nu hopelijk snel overdragen. Ben beetje gaar aan het raken.