Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
samsung galaxy s 3
(gaan mensen hier?)
Ben ik de enige? stalxpaard schreef:@Boself, wij zijn daar nu ook mee bezig. Ik haat het. ik snap nooit hoe je kan zien wat de reductor en de oxidator is. ik weet wel dat een oxidator elektronen opneemt maar verder houd het snel op
ramboe schreef:Neee! Welk model en merk?

ik wil jullie anders wel helpen? Ik snap het ongeveer dus vraag maar als je iets niet snapt
Daar bovenop heb ik ook nog eens faalangst die niet echt meewerkt dit jaar.
anneschr schreef:pfft net m'n herkansing aardrijkskunde terug gekregen....was niet zo best: 3,3Daar bovenop heb ik ook nog eens faalangst die niet echt meewerkt dit jaar.
Ik zit er echt mee of ik het überhaupt wel ga halen dit jaar. Ik doe zooo m'n best en ik wil nu echt gewoon gaan studeren! Maarja, daar tegenover staat wel dat ik natuurlijk nog veel kansen krijg om het op te halen. We zullen zien...
dat van binas tabel 48 snap ik wel bedankt!
Het idee dat ik het niet haal heb ik eigenlijk elk jaar wel
Zie eigenlijk nu pas in dat het nergens voor nodig is, maar toch komt het telkens terug. Ik ga het er zeker over hebben met mijn mentor en ik ga gewoon keihard werken
kom van vwo 5 af en daar heb ik 5 jaar op mijn tenen gelopen. bij mij is die druk er dus af. Maar plannen is de oplossing van alles. Ik heb een whiteboard en een mooie agenda haha. Dat werkt echt super fijn. Denk niet aan de dingen die je nog moet doen, denk aan de dingen die je al gedaan hebt! Hard werken word echt beloont! Je zult vanzelf merken dat de druk dan wat minder wordt. Als ik je ergens mee kan helpen mag je altijd pb'en!