Mevrouw had bedacht dat ze in de brugklas ook de eerste geschiedenis les van het nieuwe jaar eruit was gestuurd.
Vervolgens ging ze zoveel lawaai maken dat ik graag voldeed aan haar wens om eruit gestuurd te worden.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Goof schreef:Die opmerkingen blijven je toch altijd bij he
Zo leuk.
Leuke opdracht in een klas Miekelien. Zat er ook een doel achter of kwam het toevallig ter sprake en ben je er op ingespeeld?
Miekelien schreef:Goof schreef:Die opmerkingen blijven je toch altijd bij he
Zo leuk.
Leuke opdracht in een klas Miekelien. Zat er ook een doel achter of kwam het toevallig ter sprake en ben je er op ingespeeld?
Ik was me net aan t bedenken wat ik nog in het laatste stuk van de les kon doen omdat de klas super oplette en alles snel begreep (dus veel sneller door m'n planning heen..) en op dat moment hoorde ik de alom bekende 'doe zelf eens normaal' discussie. In deze klas is respect voor elkaar en omgangsvormen nog een lastig punt, dus bewust op ingespeeld in dit geval.
Naar zijn die SdaphneS.. Die zou ik toch goed laten voelen dat t zo niet werkt! Heb er vorig jaar ook een gehad, die mocht van mij niet naar de wc tijdens de les en heeft net zo lang zitten klieren tot ik m eruit zou sturen..
marleen_88 schreef:Picassox: zorg voor interessante informatie overbrenging, wissel het af met film/afbeeldingen en iets waar de leerlingen actief aan mee kunnen doen. Iets van een discussie/debat doet het volgens mij altijd erg goed op het VMBO.
AnnemiekvM schreef:Ik zou niet zo snel mijn privénummer geven. Hebben ouders ook niet.
Heb een schoolmail en ben overdag op school bereikbaar.
Dan heb ik groep 1-2, maar ik denk dat ik dat ook niet zou willen bij een andere leeftijd.