Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Akshay schreef:We gaan proberen in elk geval mijn beroepsassessment uit te stellen. Ik heb niet het gevoel dat ik daar overtuigend kan overkomen, en dat is nou net het doel daar
Verder ben ik maar heel blij dat ik een dikke studieschuld heb bij DUOAnders had ik me vandaag nog uitgeschreven. Laat ik het daar maar bij houden
ievie schreef:nooah.. had ik al m'n interviews uitgewerkt en wilde ik aan de analyse beginnen, heb ik nu dan toch reactie van iemand die ik nog moest interviewen.. Toch maar doen dan *zucht*

Ja, ik ben nog steeds 'bezig'. Of beter gezegd; ik moet nog beginnen aan het einde. 

Begeleidster heeft geopteerd op 1 week. Wat mij betreft is het pas september volgend schooljaar
Ik wil tevreden zijn als ik afgestudeerd ben. Niet alles gauw afgeraffeld en dan papiertje. Wil mezelf ook een HBOer vinden als ik klaar ben

ik ben wel benieuwd naar die samenvatting van theoretisch kader opstellen? Ik weet niet of het iets opleidingsgericht is. Maar het is mijn minst favo hoofdstuk dat TK..