rockwitch schreef:Jeej ik mag maandag bij Unique in Waalwijk op kennismaking omdat ik had gesolliciteerd voor een full time functie via hun. Ben benieuwd.
Grappig, ik heb hier woensdag een gesprek
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik deel je gevoel een beetje denise, hoewel ik straks blijkbaar via een UZB hier aan de slag ga, zit ik wel met het gevoel 'what the fiets doe ik hier'. Ben wel om 3 uur vrij, dan lekker lang weekend.
Hadden ze minder mensen moeten vrijgeven.
Iris__Bennie schreef:Hallo Allemaal!
Ik wil me ook aanmelden bij het topic als dat mag.
Ik ben net afgestudeerd HBO pedagoog en ben begonnen met solliciteren.
Ik heb er nu 6 brieven uitgedaan en 5x te horen gekregen dat ze voor mensen met ervaring gaan.
Op de zesde heb ik nog geen antwoord gehad.
Ik zoek:
In de regio Brabant, Gelderland, boven in Limburg.
Het liefst: Individueel met kinderen/jongeren en hun gezinnen werken.
Zoals: Ambulant hulpverlener, Gezinsvoogd enzovoorts.
Hoe veel uur, hoe lang enzovoorts is nu niet zo van belang, ik ben allang blij als ik ergens aan de slag kan om ervaring op te doen
Misschien kunnen jullie mij helpen?
Groetjes!
Heb al wel werk in mijn richting, maar dan op HBO-niveau omdat ik de ervaring voor een WO-functie nog mis.. 
Mocht dat nou ook op helemaal niks uitdraaien (als in dat het mijn kans om op gesprekken uitgenodigd te worden niet vergroot heeft) ga ik me laten omscholen denk ik. Geen idee alleen nog tot wat, dit werk is wat ik wil
. Ga nog wel eventjes bedenken of ik op de rest ook reageer, de anderen zijn heel wat minder uren en wil liever gewoon deze
.