Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En mijn werkcolleges zijn altijd van 2 tot 5 of 3 tot 6.
maar de rest van mijn klas heeft nog niks besteld, dus ik maak me niet druk
was wel heel leuk, tekenen, muziek, drama en dans!
daarna hadden we eigenlijk van half 11 tot 4 uur tutor, maar ik had niks te doen en huiswerk doe ik wel lekker thuis en de tutor moest om half 1 ook zelf weg dus zit nu al lekker thuis

Gelukkig ligt de gemiddelde leeftijd daar wat hoger (tussen de 20 en 30) dus het is niet alleen zo'n zuipen en feesten kamp

Heb echt een top klas dus dat is wel heel leuk. imd schreef:Er zweeft een lijstje rond in het topic.. Waarom heeft iedereen zich zo laat opgegeven dan?
Heerlijk..

Ik had gisteren van 8.30 tot 18.30 les, en reken daar nog 3 uur reis tijd bij op
Gelukkig mochten we bij het werkcollege (laatste vak) eerder weg. Maar pff. van 5 a 6 hoorcolleges achter elkaar word je echt niet blij , hoe interessant ze ook mogen zijn.... Gelukkig vandaag lekker vrij

......
Echt onprofessioneel vind ik persoonlijk, en nu ken ik nog een eeuw op mijn studieboeken wachten. Andere optie was om het ' effe ' opnieuw te bestellen en dan zouden ze het andere geld nog wel terugstorten. Maaruh, 't is 610 euro ... Dat ga ik echt niet even voorschieten ofzo.. pff
.