purny schreef:Dank U
Misschien toch maar: Ik hoop dat ik mijn motivatie kan toelichten in een persoonlijk gesprek.
die vind ik dan idd beter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Kan iemand mij een klein oordeel geven over de prachtige sollicitatie brief die ik heb getypt net?
Geachte Heer/ Mevrouw
Door middel van deze open sollicitatie zou ik graag in aanmerking willen komen voor de functie van leerling verzorgende niveau 3 per september 2012.
Mijn naam is ..., ben xx jaar oud en woonachtig in Den haag. Mijn beweegredenen om een BBL opleiding boven een BOL opleiding te verkiezen zijn voor mij erg duidelijk. Ik ben graag bezig met mensen en wil daarbij graag de theorie direct in praktijk brengen. Ook kan ik niet goed stil zitten, ik ben graag bezig. De ouderenzorg vind ik een ontzettende uitdaging, mede doordat zij soms een gecompliceerd levenspatroon hebben en deze kan veranderen.
In het verleden heb ik stage gelopen op een psychogeriatrische afdeling in een leefstijlgroep. Hier heb ik onder andere de mensen begeleid met de ADL, alle voorkomende zaken gerapporteerd, en alle andere bijkomende werkzaamheden uitgevoerd. De zorg voor de ouderen trekt mij enorm, daarom kan ik niet wachten om binnen de ouderenzorg een BBL traject te starten.
Daarnaast heb ik (onlangs) stage gelopen op een manege voor mensen met allerlei soorten lichamelijk en geestelijke beperkingen waarbij ik de mensen begeleidde die op therapeutische basis kwamen paardrijden.
Mijn goede eigenschappen zijn gemotiveerd, een flinke dosis doorzettingsvermogen, sociaal, flexibel, empatisch, extravert, respectvol naar andere culturen en het voornamelijkste: Ik heb affiniteit met de ouderenzorg. Vergeet ook niet te melden dat je goed kunt samenwerken, maar ook goed alleen kunt werken
Mocht u naar aanleiding van deze brief nog enige vragen hebben dan wil ik deze graag antwoorden. Uiteraard kom ik mijn motivatie graag toelichten in een persoonlijk gesprek.
patpen schreef:Ik heb dinsdag een gesprek maar de griep is overgegaan naar een fikse verkoudheid. Al sinds vorige week zondag beroerd.... Maar nu begint mijn stem het te begeven! Ook een leuke binnenkomer
Winged schreef:Jammer van de afwijzing, zag een mooie brief langskomen (ik sluit altijd af met iets als 'graag ligt ik mijn cv en brief in een persoonlijk gesprek toe')
Verder ga ik morgen wel naar D. Maar voorlopig nog niks tekenen. Is allemaal zo snel gegaan, wil dan wel even de tijd nemen voordat ik wat teken zeg maar.
Paard Pony Dressuur Springen Zadelmaker Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel
lifaya schreef:Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel [HK] De kantoortoer van de Penny Patrouille (11) [MA] beware of the penny ........ [HK] beware of the penny deel 2
Wat een mooie sollicitatie brief!![]()
Ik heb besloten om direct na mijn rijbewijs te hebben gehaald op werkvakantie te gaan naar USA en daarna pas weer actief verder te zoeken naar een baan. Ik ga me denk ik wel inschrijven bij de kunstacedemie