Je kan ook de douchekop een beetje naar voren laten wijzen, dan krijg je een soort boog en dan heb je ook meer bereik met de stralen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naskapower schreef:het is duidelijk examentijd...
Citaat:Weinig contact met leraren nu, maar net kwam de directeur even op de afdeling praten met iemand over een bepaald systeem. Zegt hij terwijl hij wegloopt: Ja, de hele wereld bestaat uit drukpunten. En als je druk hebt krijg je flow. Dat merken we elke dag op de wc xD
Of kwam hij wat bespreken, moest hij naar de wc, zegt hij: Oh dan kan ik op de wc er even over nadenken. Of nee dan kan ik die en die bellen, dat moest ik nog doen xD
Magrathea schreef:Nee niet met iedereen. Maar als je geen vriendje hebt wil dat niet zeggen dat samen douchen uitgesloten is
Moet nu denken aan die keer dat we het over studententaal hadden. 'Als Mara kaal is regelt ze sjaarzen'
Sorry*gaat braaf verder studeren*
_Mara_ schreef:Magrathea schreef:Nee niet met iedereen. Maar als je geen vriendje hebt wil dat niet zeggen dat samen douchen uitgesloten is
Moet nu denken aan die keer dat we het over studententaal hadden. 'Als Mara kaal is regelt ze sjaarzen'
Sorry*gaat braaf verder studeren*
Whahaha, kijk regelen kan nog.. samen douchen is wel een heeeeeule grote stap verder.