Met laptop aan en lekker serious request aan het kijken

Ondertussen nog enigszins wat proberen te leren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nu even de bonnetjes van het kerstdiner bij elkaar graven (ben er sowieso een paar kwijt geloof ik.. oliebol.. ik vraag nooit meer een voorschot
) even wat eten en dan gaan koken op mijn vereniging

meeen daar werd k echt letterlijk geestelijk gestoord ofzo xD

mn vertrouwde supermarkt-keten
die hebben ze niet bij de Appie enzo

altijd handig. Heb wel ff doucheputje schoongemaakt voor als ie daar moet kijken
bah, dat was niet ehh fris. Maarja tis nu zo goed als schoon xD

) Ik zit nog met mijn hond, en vind het voor haar niet eerlijk als ik weg ga terwijl 'de hel los barst'..
) 
^^
Ik vroeg me af hoeveel jullie ongeveer in de maand kwijt zijn aan alles(mag ook via PB) Ik ga namelijk als het goed is volgend jaar studeren en denk er ook aan om op kamers te gaan, alleen willen paps en mams niks meebetalen. Dusssss wil ik even zien of het ongeveer mogelijk is financieel gezien

Klopt dit?
K gooide er wat Nederlandse woorden doorheen
1234 schreef:Wat is een 'loodgieter' in het Engels?
Google Translate zegt 'Plumber' , maar vind dat zown raar woordKlopt dit?
Wil namelijk ff tegen mn huisgenoot zeggen dat de loodgieter komt, anders ook zo banketstaaf als ie volop aant koken is en dr staat ineens een loodgieter binnen die zn kookkunsten bekijkt xD
Zo, jeses, kwam er niet uit met mn Engels vandaag hahaha
Maar hij snapt hetK gooide er wat Nederlandse woorden doorheen

Steef schreef:Mag ik hier even spammen?Ik vroeg me af hoeveel jullie ongeveer in de maand kwijt zijn aan alles(mag ook via PB) Ik ga namelijk als het goed is volgend jaar studeren en denk er ook aan om op kamers te gaan, alleen willen paps en mams niks meebetalen. Dusssss wil ik even zien of het ongeveer mogelijk is financieel gezien
. 

Never_Mind schreef:1234 schreef:Wat is een 'loodgieter' in het Engels?
Google Translate zegt 'Plumber' , maar vind dat zown raar woordKlopt dit?
Wil namelijk ff tegen mn huisgenoot zeggen dat de loodgieter komt, anders ook zo banketstaaf als ie volop aant koken is en dr staat ineens een loodgieter binnen die zn kookkunsten bekijkt xD
Zo, jeses, kwam er niet uit met mn Engels vandaag hahaha
Maar hij snapt hetK gooide er wat Nederlandse woorden doorheen
Ja, dat is 'm wel
Vind het ook maar een vaag woordSteef schreef:Mag ik hier even spammen?Ik vroeg me af hoeveel jullie ongeveer in de maand kwijt zijn aan alles(mag ook via PB) Ik ga namelijk als het goed is volgend jaar studeren en denk er ook aan om op kamers te gaan, alleen willen paps en mams niks meebetalen. Dusssss wil ik even zien of het ongeveer mogelijk is financieel gezien
Ik kom per maand wel ongeveer rond met alleen mijn stufi.
Betaal rond de 210 aan huur, qua eten weet ik niet precies hoeveel, maar het is niet heel veel geloof ik.
Maar zoals huur, dat is natuurlijk ook afhankelijk van de stad waar je wil gaan studeren
En ik hoef gelukkig voor school eigenlijk niks zelf te betalen, dat scheelt ook een hoop!
Dus ik ben niet helemaal het goede voorbeeld

K had wel op het doucheputje enzo schoongemaakt, maar niet erin

Bij mij doet die het nu! Heb alleen de tv nog niet aangekregen, krijg zwart/wit beeld en liggen twee afstandsbedieningen! Ik wat dingetjes geprobeerd maar ben er maar mee opgehouden want lukte niet, huisgenootjes zijn wel thuis maar wil ik niet storen want heb ze gisteren ook al gestoord voor het internet
Wilde allebei wel helpen maar helaas is mijn engels echt barslecht en hun nederlands nog niet zo denderend! Maar het is gelukt! En hebben ook wel even gezellig gekletst, zat net even beneden te eten en toen vroeg de jongen ook hoe het ging en of het beviel enzovoort, vind ik ook zo stom om dan gelijk over de tv te beginnen! Dus dat komt nog wel! Vandeweek anders de huisbaas maar even bellen als het mij niet lukt! Of die het me even in het NEDERLANDS uit wil leggen