Met laptop aan en lekker serious request aan het kijken

Ondertussen nog enigszins wat proberen te leren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
1234 schreef:Wat is een 'loodgieter' in het Engels?
Google Translate zegt 'Plumber' , maar vind dat zown raar woordKlopt dit?
Wil namelijk ff tegen mn huisgenoot zeggen dat de loodgieter komt, anders ook zo banketstaaf als ie volop aant koken is en dr staat ineens een loodgieter binnen die zn kookkunsten bekijkt xD
Zo, jeses, kwam er niet uit met mn Engels vandaag hahaha
Maar hij snapt hetK gooide er wat Nederlandse woorden doorheen
Steef schreef:Mag ik hier even spammen?Ik vroeg me af hoeveel jullie ongeveer in de maand kwijt zijn aan alles(mag ook via PB) Ik ga namelijk als het goed is volgend jaar studeren en denk er ook aan om op kamers te gaan, alleen willen paps en mams niks meebetalen. Dusssss wil ik even zien of het ongeveer mogelijk is financieel gezien
Never_Mind schreef:1234 schreef:Wat is een 'loodgieter' in het Engels?
Google Translate zegt 'Plumber' , maar vind dat zown raar woordKlopt dit?
Wil namelijk ff tegen mn huisgenoot zeggen dat de loodgieter komt, anders ook zo banketstaaf als ie volop aant koken is en dr staat ineens een loodgieter binnen die zn kookkunsten bekijkt xD
Zo, jeses, kwam er niet uit met mn Engels vandaag hahaha
Maar hij snapt hetK gooide er wat Nederlandse woorden doorheen
Ja, dat is 'm wel
Vind het ook maar een vaag woordSteef schreef:Mag ik hier even spammen?Ik vroeg me af hoeveel jullie ongeveer in de maand kwijt zijn aan alles(mag ook via PB) Ik ga namelijk als het goed is volgend jaar studeren en denk er ook aan om op kamers te gaan, alleen willen paps en mams niks meebetalen. Dusssss wil ik even zien of het ongeveer mogelijk is financieel gezien
Ik kom per maand wel ongeveer rond met alleen mijn stufi.
Betaal rond de 210 aan huur, qua eten weet ik niet precies hoeveel, maar het is niet heel veel geloof ik.
Maar zoals huur, dat is natuurlijk ook afhankelijk van de stad waar je wil gaan studeren
En ik hoef gelukkig voor school eigenlijk niks zelf te betalen, dat scheelt ook een hoop!