Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lightielight schreef:Nou....ik meld me hier ook maar..ben zo gefrustreerd..... even in het kort: eigen bedrijf, waar ik de boekouding/administratie doe; we hebben mega last van de crisis dus ik vrees dat het einde verhaal is met alle nare gevolgen van dien......werk ook nog een dag in de week( 5 uur, 3,5 uur reistijd vv) op het kantoor van een vriendin waar ik de boekhouding doe....omdat ik al maanden en maanden nauwelijks salaris heb gehad (alleen voor het werk bij mijn vriendin) ben ik dus dringend op zoek naar werk.....ik solliciteer op alles, maakt niet uit wat...ook heel veel open sollicitaties...meestal krijg ik geen enkele reactie.....het is zo uitzichtsloos.....
en ik zit echt niet stil want doe ondertussen ook nog de studie praktijk diploma boehouden.... Pas op op kids van vrienden die een restaurant hebben (waarvoor we maaltijden krijgen), ga hen in de bediening helpen.....
Maar iets positiefs op mijn sollicitaties...ho maar.... hoewel ik altijd heb geroepen dat het niet kan/mag: denk ik toch: ik ben te oud (49).....
pffff ik moest het nu echt even kwijt.....