Haha ouders en studentenkamers... Leuk om te lezen! Die van mij zeiden ook dat ik het zelf wou dus ook zelf de handen uit de mouwen moest steken... Haha Ze hebben vorige week met z'n twee alles in elkaar gezet en verhuisd onder het mom van ''gezellig dagje uit'' PRIMA! Heb ze er wel een dinerbon voor gegeven!
Ok! Ik zit nu dus lekker te genieten van mijn kamertje Net de terrassen op geweest met vriendin, echt gezellig! Vandaag mijn expeditkast ingericht en hier en daar wat meubels versleept! Nu alleen gordijnen nog en een slaapbankje, dan ben ik helemaal klaar! Gelukkig nog geen gluurbuur gespot Ik zal morgen even wat detailfoto's plaatsen van mijn kamer!
Slaap lekker!
SimoneDV
Geplaatst: 08-08-11 09:41
handig al die hulp, ik hoop tegen die tijd dat mijn pa me ook echt wil helpen dan.
mijn ouders verhuizen mij waarschijnlijk zonder mij. Ik zit dan in me ontgroening. Ze hebben mijn vorige kamer ook leeg gehaald zonder mij alleen voor de inrichting en alles help ik, maar zij zorgen dat alles er is. Marije ik kom snel even bij je langs om het te bewonderen!
maar aan de andere kant. ze gaat mooi naar haar ontgroening laat iedereen het spul naar boven tillen. en komt dan zelf alles inrichten. ideaal of ideaal..
ik heb gister net het progamma gemist maar ga zo eens bij uitzending gemist kijken was iets van onmenselijke ontgroeningen ofzo..
ik heb een ander huisje in Groningen en ik ga ontgroening lopen bij Albertus Magnus. Me kamer hoeft niet veel aan verbouwt te worden, alles wordt nu opgeknapt door een klusjes man ik hoef er alleen me spullen nog neer te zetten straks, en dat doen me ouders, dan doe ik het verder inrichten. Ik hoef niet te verven enzo, daar is een schilder voor geweest. Dus opzich allemaal ideaal.
Ik hoorde van iemand wel iets over een ontgroening in Groningen een aantal jaar geleden... Die studenten dachten iets leuks bedacht te hebben (en wisten het gevaar er ook niet van), maar diegene die het moest uitvoeren heeft het niet overleefd