Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elke sollicitatie waar ik op reageer wordt ik afgewezen, doordat de functie al vervuld is of omdat ik te weinig ervaring heb
. Soms ben je met het tweede gesprek ook al gelijk aangenomen en gaat het om een loononderhandeling enz. Dus ligt er net aan hoe het bedrijf werkt...
crazyshar schreef:ik heb voor epplejeck gesoliciteerd naar de verkoopsfunctie, vind me nog te jong om al leiding te geven, alhoewel ik daar wel ambitie in heb, maar het staat zo raar dat je als 22jarige leiding geeft aan iemand met meer levenervaring of in de branche. voel me dan altijd licht opgelaten.
hebben jullie trouwens al een reactie gehad op jullie sollicitatie?
, het ligt meer aan je houding... crazyshar schreef:ik heb voor epplejeck gesoliciteerd naar de verkoopsfunctie, vind me nog te jong om al leiding te geven, alhoewel ik daar wel ambitie in heb, maar het staat zo raar dat je als 22jarige leiding geeft aan iemand met meer levenervaring of in de branche. voel me dan altijd licht opgelaten.
hebben jullie trouwens al een reactie gehad op jullie sollicitatie?
Ik werk er liever heen zegmaar.
en ze vonden het een goed gesprek,.. toch altijd fijn als ze gelijk al even iets positiefs zeggen... (ook al weet je dat er nog een heel aantal anderen komen met misschien wél ervaring in die richting,.. zucht,..
)
. Het gesprek bij het UWV ging daardoor al een stuk beter dus ben benieuwd hoe de sollicitaties gaan
(moet ik eerst nog uitgenodigd worden maar dat gaat vast wel gebeuren).