werken erg fijn idd, heb ik ook last van. vandaag super fijne buitenrit gemaakt. in bos pony afgezadeld en lekker nog een tijdje door het meer gereden, gestapt en gedraafd. ik was doorweekt. maarja dat is niet erg met dit weer.
morgen uurtje werken, daarna zelf les. zaterdag 5 lessen. van half 10 tot half 1. en van half 3 tot half 6 erg fijn dus.
Ik zit juist zonder werk en ik wíl werk! Net sollicitatiebrief op de post gedaan, hopelijk binnenkort dus wel werk.
Het was vandaag inderdaad echt heel erg warm! Ik heb niet eens gereden en ik was toen al op.
Josien_
Geplaatst: 22-07-10 14:07
Joonsel schreef:
Auto voor de bruiloft Heb al mee achterin gezeten, echt een geweldige auto
Zo een in het donkerblauw was onze gala auto
Ik ben ook heel benieuwd hoe jullie het gaan hebben volgend jaar! en zal jullieook zeker blijven volgen. Wie weetdoe ik nog ideeën op voor een studie die ik wil gaan doen
Bruiloft was trouwens mooi Had ook ff de spiegelreflex van de vriend van mn zus gejat, een hoop leuke plaatjes geschoten! Zal ze vast nog wel krijgen Iedereen zei dat ik talent had en dat ik mooie foto's maakte enzo
Waarvoor heb je je nu definitief ingeschreven Nueve?
Cherellee_
Geplaatst: 23-07-10 14:33
Wauw Joni, ziet er gezellig uit!
Ik heb sinds eergisteren een kitten van 8 weken erbij.. Het is echt zo een schatje! We zouden ook haar zusje meenemen, maar de mevrouw in kwestie had zich verteld en had het laatste katje aan haar 6 jarige dochter gegeven.. Tsja, probeer dat maar eens af te pakken Daarna dus hard op zoek gegaan naar een ander katje van dezelfde leeftijd, want zo'n hummeltje van 8 weken helemaal alleen vonden we toch een beetje zielig.. Vandaag dus een rood katertje van 9 weken opgehaald in Lopik. Ze reageerden heel leuk op elkaar. Krijg al echt een klein meisje met een grote broer idee, echt zo lief
Straks voor het eerst springles op mijn pennypony, ben benieuwd
Jij ook succes met je koffer inpakken... ik HAAT koffers inpakken. Zou bijna in staat zijn om niet op vakantie te gaan daardoor, maarja dat is ook weer niks haha
Dobby91
Geplaatst: 23-07-10 14:49
Haha ik haat t ook echt en ben ook nog niet begonnen.
Ahhh mn ma is bij mijn nicht en mijn achternichtje van 3 hoorde mams met mij bellen, en toen móest ze ook mij bellen. of ik ook een baby born heb en een keertje kom spelen met dr met haar en mijn baby born.
Ik vind koffer inpakken zo leuk Ik maak altijd eerst een enorme lijst van wat ik allemaal mee moet nemen en dan alles steeds afstrepen
Sita_xx
Geplaatst: 23-07-10 17:42
Chris schreef:
Ik vind koffer inpakken zo leuk Ik maak altijd eerst een enorme lijst van wat ik allemaal mee moet nemen en dan alles steeds afstrepen
zo doe ik dat ook en dan ben ik op vakantie en heb ik alsnog wat vergeten
astriidj
Geplaatst: 23-07-10 18:28
Ik pakte mijn koffer eerst ook altijd in met een lijstje en begon al een week van te voren. Maar de laatste tijd gewoon een dag van te voren en zonder lijstje, werkt stukken beter
Camera, telefoon, ipod, eten/drinken, portemonnee, reispapieren, zakdoekjes, tijdschrift, de pil, zonnebril. Ga je met de bus? Dan zou ik ook nog een toilettas (of iig tandenborstel en tandpasta, borstel, washandje zodat je je smorgens nog een beetje kan opfrissen), een dekentje en kussentje meenemen