Ik ga er ook even uit zo. Eindje fietsen.. Dan gaat m'n moeder met m'n jongste zusje midgetgolfen en mag ik onder een boom ergens economie gaan leren. Maar dan ben ik er wel echt even uit! Haha.
Zo ik heb ook even bijgelezen . Ik ben klaar voor wiskunde denk ik, dus nu maar aan scheikunde en economie. (laatste leervakken zijn dat )
Corinne14
Geplaatst: 24-05-10 13:16
Aaaaaah.... ik kan zó geen wiskunde meer
Dit is de som: ik weet alleen opgave A Tell me: Hoe los je vraag B tot C met de rekenmachine op? ------------------------------------------------------------------------ De Quetelet-index (QI) is een maat voor je gezondheid. Je berekent de QI met de formule: QI=G/l2. Hierin is l je lengte in meters en G je gewicht in kilogram. Een QI van tussen de 20 en de 25 betekent een gezond gewicht.
A. Bereken de QI van iemand die 180 centimeter lang is en 78 kilogram weegt. B. Bij een QI van 20 kun je een grafiek maken van iemands gewicht afhankelijk van zijn lengte. Teken die grafiek. C. Teken in hetzelfde assenstelsel de grafiek QI=25. D. Stel je een persoon voor van 180 centimeter lengte. Geef in je figuur aan welke gewichten voor deze persoon gezond zijn. Zet de ondergrens en de bovengrens er in de grafiek bij, in kilogram nauwkeurig. ---------------------------------------------------------------------------
Laatst bijgewerkt door Corinne14 op 24-05-10 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben chagrijnig want iedereen van de familie gaat leuke dingen doen en ik zit hier maar met wiskunde en economie. en er is ook nog eens geen voetbal vanavond.
haha zo te zien hebben jullie er ook allemaal last van .')