Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Chaos schreef:Haha. No way dat ik mijn paard op school wil zetten. Arm dier! Dat doe ik mijn paarden inet aan, die staan thuis 10x beter hoor! Dus daarom doe ik Horse& Health. Ik hoef dus ook niet in de flat!
Chaos schreef:Millenium, ik snap je bericht niet helemaal. Ik wil geen sportopleiding doen omdat ik me dan teveel vast leg op 1 aspect, wat bij paarden moeilijk kan zijn. Daarbij heb ik management nodig voor het bedrijf van mijn ouders.
En hoezo aanstellen? Als mijn paarden het thuis beter hebben, met soortgenoten en dagelijks weidegang? Dat vind ik nog altijd het allerbelangrijkste, ik verwacht van hun immers ook heel veel.
Bovendien heb ik nu de sportopleiding mogen aankijken, en ik vindt de instructie en lessen super, maar de mensen. Oei. Het niveau is wel gedaalt hoor. Maar dat geeft verder niks.
En daarbij hebben mijn paarden thuis ruimere, lichtere boxen, waar ze naar buiten kunnen kijken én veel contact hebben met andere. Nou dan is de keus voor mij gemaakt..
Ik zeg niet dat de paarden het slecht hebben op school. Maar bij mij thuis staan ze IMO nu beter.
Chaos schreef:+ dat het mijn paarden zijn, en ik het dus ook graag op MIJN manier doe.
sassie81 schreef:Toen ik daar op school zat. Nam ik ze lekker elk weekend mee naar huis. Konden ze heerlijk in de wei. Ook gingen ze thuis naar mijn eigen smid. Er zijn dus wel mogelijkheden he?
Ik moet zeggen dat ze weinig van die perioden geleden hebben.
Chaos schreef:Nou zeg, doe gewoon is normaal.
Dus ik mag al niet eens meer zeggen dat ik mijn eigen paarden een beter tehuis gun dan op school.
Ik wordt moe van jou. Jij kraamt onzin uit. Ik zit toch al op Deurne muts, dus ik weet hoe het eraan toe gaat, en voor mijn paarden heb ík liever wat anders.
Andere prioriteiten noem je dat. Mijn paard krijgt het hele jaar door dagelijks weidegang. Op school bestaat dat niet. Ik moet hun Hoefsmid, hun DA, als ík denk dat mijn paard ergens last van heeft moet ik eerst toestemming vragen aan de stalmeester. En dat geldt voor nog 101 dingen. Dus NEE, het gaat niet op mijn EIGEN manier.
Volgens mij bulk jij meer onzin, maar hé, jouw paarden jouw pakkie an. Zo is het voor mij ook. Jij bent gewoon typische leerling uit de sportklas. Allemaal weten ze het beter. Nou helaas! Haha.
Ik wil voor mijn paarden het beste! En rust. Dat krijgen ze op school weinig! Contstant leerlingen door de stallen.
Wat jij voor jou paarden wil moet jij weten, en andersom ook. Dus ga nu aljeblieft niet zo raar praten en laat in een ander in zijn waarde!
Chaos schreef:Haha. No way dat ik mijn paard op school wil zetten. Arm dier! Dat doe ik mijn paarden inet aan, die staan thuis 10x beter hoor! Dus daarom doe ik Horse& Health. Ik hoef dus ook niet in de flat!
Chaos schreef:Nee, dat dacht ik inderdaad ook. En mijn post is niet dramatisch, maar ik heb het juist heel duidelijk uitgelegd zodat Millenium het zou snappen, helaas, ze vindt me nog meer een aansteller.
Maar daar komt nog bij dat ik geen geldboom heb en dan sowieso meerdere paarden op school zou moeten stallen. Ik ben niet gek!!
annelinnie schreef:Ik denk dat ik echt een voordeel zal hebben als nuchter meisje dat van plannen en de beesies houd.. Kom maar op met die disipline!
En ho, ik bedoel niet dat mensen van Deurne niet van de paarden houden, dat zou nog al dom zijn..
Verder vind ik ook dat ze de stallen op Deurne prima voor elkaar hebben!
En tenslotte moet je er zelf iets van maken, zodra jij niet van aanpakken houdt en liever naar de stont kijkt totdat het eruit wandeld ben je gewoon niet thuis op Deurne, klaar, punt, uit!