Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Martine__ schreef:The curious incident of the dog in the night time van Mark Haddon is ook niet zo moeilijk om te lezen. Gaat over een autistische jongen die dat boek heeft geschreven. Zou bijna zeggen dat het Jip&Janneke-taal is.
Cherellee_ schreef:Ik ben nu aan het oppassen en had speciaal alleen mn laptop en mn boek meegenomen om te gaan samenvatten. Dongel voor draadloos internet expres thuis gelaten zodat ik echt alleen word kon gebruiken, maar helaas........
de buren hebben onbeveiligd internet dus ik ben weer hier beland![]()
![]()
Annemarie_ schreef:__Martine__ schreef:The curious incident of the dog in the night time van Mark Haddon is ook niet zo moeilijk om te lezen. Gaat over een autistische jongen die dat boek heeft geschreven. Zou bijna zeggen dat het Jip&Janneke-taal is.
Ik denk dat die te makkelijk is, is echt voor de onderbouw (al is het wel een leuk boek)
Chrisje92 schreef:Phylos schreef:Wow dat lijkt me echt een mooi boek The boy in the striped pyjamas!
Is echt een van de mooiste boeken die ik gelezen hebIk heb ook voor engels The Glass Castle gelezen, maar ik weet niet of die in Nederland verkrijgbaar is. Ook een schitterend boek.
Ilsiie schreef:Oh men, Macbeth, hou op schei uit
Vorig jaar ook gelezen (en film gekeken), met Romeo en Juliet.. Daar kregen we 'n toets over.
Hebben ook twee verhalen van de Canterbury Tales gelezen, dat was op zich wel te doen
Leuk hoor, Engelse literatuur
(ik zal maar niet zeggen dat ik de afgelopen 5 jaar alleen in de brugklas en 2e klas de boeken helemaal heb gelezen en van de rest alleen maar samenvattingen enzo?)