Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Super dat een groot gedeelte van de gidsen weer terug zijn bij de TNT.
Ik kan mij inderdaad ook altijd enorm ergeren aan de krantjes/folders die niet goed worden door geduwd. Dat kost je een hoop extra onnodige tijd.

_Charlotte schreef:Pff vandaag echt enorm veel sneeuw gehad! Het was echt spek glad, ben helemaal gesloopt nu!
Volgens mij heeft de rest van NL geen sneeuw gehad of wel?
@purny; komt me bekend voor, idd even doorbijten, dan wen je eraan!
). Ik verrek van de spierpijn nu.. 

klinkt misschien zwak, maar ik heb al moeite zat met half acht 's morgens, zeker in de winter, stond niet echt te springen om om 6 uur te beginnen.
tja je vraagt het toch? Mag ik toch nee zeggen?
als je vraagt, mag de ander antwoorden
da's vroeg!

Flosje446 schreef:Dowski, moet je dan zo ver reizen dat je 2 uur van te voren op staat?
Gisteren hadden we zo onwijs veel post. Alles liep gigantisch uit. Ik ging pas om 12 uur de deur uit om mijn 2 wijken te gaan lopen en ik was pas om 15.15 uur klaar, maar moest toen nog terug naar kantoor, omdat iemand weer is niet de moeite had genomen om zijn brievenbus te legen en die dus bomvol zat. Zo irritant.
viv77 schreef:Flosje446 schreef:Dowski, moet je dan zo ver reizen dat je 2 uur van te voren op staat?
Gisteren hadden we zo onwijs veel post. Alles liep gigantisch uit. Ik ging pas om 12 uur de deur uit om mijn 2 wijken te gaan lopen en ik was pas om 15.15 uur klaar, maar moest toen nog terug naar kantoor, omdat iemand weer is niet de moeite had genomen om zijn brievenbus te legen en die dus bomvol zat. Zo irritant.
Ik had ook nogal veel, had 8 tassen waar ik er normaal zo 4 a 5 heb, en dan ook nog folder..en dan zit alles ook altijd tegen..snap wat je bedoelt, grrrr

hadden werkoverleg
wat nou overleg, onze baas wil onze bezwaren niet eens doorgeven want 'dat heeft hij al geprobeerd en ze luisteren niet, misschien als ik zelf een briefje aan van Iersel zou schrijven'