Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polly schreef:Wanneer ben je begonnen met lessen? Heeft je instructeur je hierover geïnformeerd? Hoeveel lessen heb je gereden voor je je gezondheidsverklaring hebt ingediend?
jasmijn16 schreef:Polly schreef:Wanneer ben je begonnen met lessen? Heeft je instructeur je hierover geïnformeerd? Hoeveel lessen heb je gereden voor je je gezondheidsverklaring hebt ingediend?
Mijn instructeur heeft wel benoemd dat ik na het behalen van mijn therorie de gezondheidsverklaring aan moest vragen, maar niet dat dit zo snel mogelijk moest. Na mijn theorie heb ik er eigenlijk zelf tijd overheen laten gaan. Hoeveel weet ik niet precies. Maar het is toch van de zotte dat je meer dan 2 maand moet wachten totdat je antwoord hebt of de medische gegeven genoeg zijn of niet. Mijn instructeur zei dat je met maximaal 2 weken je gezondheidsverklaring binnen zou hebben, nou niet dus.
Ik wilde ook niet tijdelijk stoppen met lessen en omdat ik toch een pakket van 5 er bij moest hebben heb ik toen in overleg voor een pakket van 10 gekozen. Nu lessen we iedere week 50 minuten ipv 100 puur omdat ik dus wel wil blijven rijden.
Mijn instructeur had het ook echt niet verwacht. Geen ingreep gehad, alleen meerdere kleine dingetjes die de examinator niet goed genoeg vond. Nu heb ik over een week mijn herexamen en ben nu al zo enorm zenuwachtig en bang om het weer niet te halen. De druk is voor mij nog groter dan de vorige keer, ook omdat mijn theorie in mei afloopt. Iemand tips?
. Maar ik kan rijden dus niks aan de hand
heb gelukkig een super fijne en goede instructeur.
, mijn instructeur heeft bergen ervaring en nu ik wat rijden kan ontdooid ie ook wat
. Vast wat frustratie van mijn niet talent , frustratie die ik ook had .
. Gewoon lekker relaxed rijden 
Samiyah schreef:Wat vervelend dat het zo lang duurt Jasmijn.. geen optie om even een korte pauze te nemen qua lessen zodat het je minder geld kost?
Ik meld me hier ook weer, heb eerder ook wel gereageerd in dit topic en veel meegelezen. Ik heb twee weken terug mijn rijexamen gehad (1e keer) helaas gezakt.. baalde natuurlijk enorm, ben al zo lang bezig en heb er hard aan gewerkt. Voelde gewoon als enorm falenMijn instructeur had het ook echt niet verwacht. Geen ingreep gehad, alleen meerdere kleine dingetjes die de examinator niet goed genoeg vond. Nu heb ik over een week mijn herexamen en ben nu al zo enorm zenuwachtig en bang om het weer niet te halen. De druk is voor mij nog groter dan de vorige keer, ook omdat mijn theorie in mei afloopt. Iemand tips?
In de les voor het examen ging het ook weer belabberd, dus voelde de bui al hangen
Maar nee hoor, ik zet hem er perfect tussen met examen
Dat gaf mij ook het zelfvertrouwen dat ik het heus wel kan, waardoor de rit hartstikke goed ging! Zenuwen waren wel erg aanwezig voor die tijd (moest pas om 16:00 dus hele dag in de stress). Tijdens het rijden gleden de zenuwen gelukkig wel van me af. Alleen toen we weer terug moesten naar het CBR namen de zenuwen weer toe omdat ik enorm bang was voor de uitslag, haha. Mijn instructeur was mee en die zei dat hij op dat moment allang wist dat ik geslaagd was, geen twijfel over mogelijk 
Dit gaf me gelijk al een rustiger gevoel, heel anders dan mijn vorige examinator. Hier had ik echt geluk mee. Het was geen faalangst examen, maar denk dat deze examinator zeker geschikt is om die examens af te nemen!
we gaan morgen al kijken bij een autotje
kan alleen nog niet proefrijden want dinsdag kan ik rijbewijs pas ophalen bij de gemeente.
We gaan hem a.s. vrijdag ophalen! Dan ook weer voor het eerst rijden, ben heel benieuwd hoe dat gaat. Ik ben diesel gewend en dit is een benzine auto dus dat wordt waarschijnlijk even wennen met optrekken, maar komt vast goed! Wel heel veel zin in!
Rebecca schreef:Samiyah is het dat autotje geworden ?
Wat balen van dat gedoe met het CBR![]()
Binnen nu en een week weer op examen , morgen 1na laatste les daarna de les voor examen . Als ik kop erbij houd en niet in stress schiet dan kan ik het gewoon

ik ben geslaagd