@Pluisje: Gefeliciteerd! Succes alleen nog even met het doorkomen van die 7 weken

@Rivaldo: Ik vind het mooier zo met die foto van het paard. Het is nu in 1 oogopslag duidelijk dat het voor paarden is en het ziet er ook nog eens meer aangekleed uit.
Overigens zag ik wel wat kleine foutjes staan. Ik weet niet of je daar wat mee wilt doen, maar ik dan weet je het in elk geval:
- Bij de massageborstel met magneet, staat borstel verkeerd geschreven.
- Bij staart en manen, daar staat iets over "knip het bij", maar je kan iets niet bijknippen (dat is een combi van afknippen en bijwerken).
- Bij het stukje over jou: "Zo zijn haar klanten gegarandeerd van een goede aankoop en waar voor hun geld." Die zin loopt niet echt lekker, die kan je misschien aanpassen.
Heb niet alles gelezen hoor! Maar dit viel mij op tijdens het doorklikken en scannen van de pagina's. Verder ziet het er netjes, fris en strak uit.
Nog wel iets waar ik zelf nieuwsgierig naar ben, na het lezen van de info over jou: je test alle producten uitvoerig, maar hoe doe je dit? Want eerder vertel je dat je niet meer rijdt, dus dat voelt een beetje tegenstrijdig. Hoe kan je écht goed testen, als je zelf geen gebruiker meer bent? Ik geloof overigens best dat dit kan hoor (ben een beetje advocaat van de duivel aan het spelen), maar het lijkt me dan juist goed om hier wat meer over te vertellen.