Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Polly schreef:Dat is lastig.
Probeer te doen wat je eerder hebt geleerd, het cbr word niet gelukkig van rotondes en afslaan in 3.
Lastig hoor, succes
Ga ik dinsdag gewoon doen , lekker mijn ritme vasthouden ..
Ik zit te denken , rijtest gedaan en kreeg erna gewoon te horen dat ik gewoon rijden mocht . Geloof dat het dan in principe per direct wel goed zit
jasmijn16 schreef:altijd eerst kijken dan kniperlicht. Zo laat je de anderen "schrikken"Ik heb 28 januari mijn theorie examen gepland, de dag ervoor een dagcursus en dan 28 januari op. Iemand nog tips?
Ik heb mezelf aangewent om eerst het knipperlicht aan te doen en dan pas te kijken, daardoor kom ik met alles in de knoop omdat ik het knipperlicht aandoe en dan denkt k. Ut, schiet in de stress en moet dan alles tegelijk doen. Daar ben ik dus heel erg mee aan het oefenen. Wat ik nu doe is alles hardop zeggen. Gaat al een stukje beter maar ik ben er nog niet.
jasmijn16 schreef:Ik heb 28 januari mijn theorie examen gepland, de dag ervoor een dagcursus en dan 28 januari op. Iemand nog tips?
Ik heb mezelf aangewent om eerst het knipperlicht aan te doen en dan pas te kijken, daardoor kom ik met alles in de knoop omdat ik het knipperlicht aandoe en dan denkt k. Ut, schiet in de stress en moet dan alles tegelijk doen. Daar ben ik dus heel erg mee aan het oefenen. Wat ik nu doe is alles hardop zeggen. Gaat al een stukje beter maar ik ben er nog niet.
RoosMarije schreef:Dat is goed nieuws Pieneappel! Duimen dat je nu weer lekker vlot verder kan.
Rebecca succes met je keuze en natuurlijk het examen!
Jasmijn, heb je ook een boek of doe je alleen zo'n cursus? Als je ook een boek heb zou ik alvast wat cijfertjes leren (hoe veel lading uit mag steken op het dak enzo) dat scheelt. Had op het examen een paar van zulke vragen over getallen waar geen meerkeuze bij was, dus moest je het echt precies weten.
Vandaag mijn eerste rijles gehad! Klikte heel goed met mijn instructeur, dus helemaal enthousiast. Ik heb mijn theorie al op zak en ga versneld lessen (5 uur in de week gemiddeld). Hopelijk snel mijn rijbewijs