Baanaabod. Zelfde als huidige werk, bijna zelfde salaris, zelfde reisafstand.. wel een 'nieuwe' branche voor mij.. Zelfde beloftes als altijd door groeien bla bla bla.
Ik wil eigenlijk ander soort werk..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chanen schreef:@ WinSel: Zijn er in Groningen omgeving helemaal geen vacatures voor secretareses? Ik had verwacht dat daar altijd wel werk in te vinden was. Valt dat even tegen. Vervelend hoor! Heb je al wel eens bij uitzendbureaus geinformeerd? Wellicht krijgen zij af en toe wat binnen dat aansluit bij je ervaring?![]()
Vanmorgen heb ik mijn inschrijving bij het uitzendbureau geregeld en 's middag werd ik al door het desbetreffende bedrijf gebeld of ik gelijk morgen kan beginnen.Helaas gaat dat me niet lukken, dus begin ik woensdag. Ik ben erg benieuwd wat ik kan verwachten. Gelukkig ben ik niet de enige die deze week begint. Hopelijk kan ik een beetje met die persoon optrekken.
vuurneon schreef:Nee, secretaresse werk is drama inderdaad. En is er wel wat, is het vaak al zo'n vreselijk uitgeklede functie dat je er weinig uitdaging aan hebt. Mijn nicht doet wel her en der invalwerk in Friesland maar t is niet meer wat het was die functieze is nu meer receptioniste.
Ik ben ook weer voor de verandering afgewezen voor een functie (was wel op gesprek geweest); ik was goed en goed gesprek ook maar te ambitieus en eigenlijk ook net te hoog opgeleid. Compliment uiteraard, maar daar heb ik alsnog geen werk mee