Ik zag zojuist een bericht van HorseFitShop op FB met het product en 'nieuw'
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb even snel door die van jou heen geslipt en vind het niet vervelend om te kijken, maar of het nou heel veel toevoegt aan je bedrijf weet ik ook niet zo goed. Denk dat dat soort dingen pas op gang komen als je heel veel kijkers hebt en daardoor onderbewust wat reclame kan maken voor bv je webwinkel (als super veel mensen kijken zal je toch snel zien dat mensen toch even op de webshop terecht komen om te kijken waar je het nou over hebt).
HorseTopShop schreef:Zoals deze bijvoorbeeld: https://www.facebook.com/horsetopshop/v ... 371722690/
Alleen bij Instagram Stories of Live is het aan te raden om staand te filmen, want heel Instagram kan niet draaien. En dan weet je dat het op een klein scherm wordt gekeken
Emmaa_ schreef:Ik vind filmpjes bij webshops echt heel fijn. Vooral bij dingen die niet zo makkelijk op de foto worden gezet, zoals tassen. Maar dan niet echt in vlog vorm, meer gewoon een 360 beeld waarin iemand hem vasthoudt ofzo.
Rivaldo mocht je daar hulp bij nodig hebben geef maar een gil
Emmaa_ schreef:Ik vind filmpjes bij webshops echt heel fijn. Vooral bij dingen die niet zo makkelijk op de foto worden gezet, zoals tassen. Maar dan niet echt in vlog vorm, meer gewoon een 360 beeld waarin iemand hem vasthoudt ofzo.
Rivaldo mocht je daar hulp bij nodig hebben geef maar een gil