Eloya schreef:@Shaya, komt goed, 2e nacht vind ik ook altijd pittig, vanaf 3 vind ik het altijd een stuk beter te doen.
Probleem is meer dat ik zwanger ben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smurffie schreef:Shaya_ schreef:Probleem is meer dat ik zwanger ben
Dan mag je geen nachtdiensten meer draaien toch? Of is dat een regel van onze organisatie zelf?
Eloya schreef:Hier 1/1en dan dinsdag slaapdienst en daarna er weer in voor 4 nachten. Beetje irritant rooster.
Ik hoef hier waarschijnlijk vannacht ook alleen maar "te zijn" omdat er ook een vaste collega is die de rondes etc doet.
Eloya schreef:Ja werk in de flex pool, het heeft zijn charmes maar ook zijn mindere kanten, waaronder dus een niet altijd te logisch rooster. Wissel deze week ook meerdere malen van afdeling waar ik dan werk.
Heb deze maand alleen maar nachten, elke week een paar. Dus ben blij als het straks december is en ik hopelijk ook wat dag en avond diensten krijg
GaitMonster schreef:Eloya schreef:Ja werk in de flex pool, het heeft zijn charmes maar ook zijn mindere kanten, waaronder dus een niet altijd te logisch rooster. Wissel deze week ook meerdere malen van afdeling waar ik dan werk.
Heb deze maand alleen maar nachten, elke week een paar. Dus ben blij als het straks december is en ik hopelijk ook wat dag en avond diensten krijg
Pittig alleen nachten. Ik ben altijd weer blij als ze erop zitten. Zou er niet aan moeten denken bijv. vaste nachtdienst te zijn ofzo.
Succes!!