Al ging ttt best aardig tot die monsterlijke rotondes weer op mijn pad in de weg lagen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:Waarom denk je dat een faalangst examen makkelijker is voor je?
Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie als kandidaat verwachten van een regulier of faalangst examen en wat jullie als verschil verwachten.
Rebecca schreef:Dat ik eventueel even time out pakken kan om weer bij de les te komen..
Al ging ttt best aardig tot die monsterlijke rotondes weer op mijn pad in de weg lagen
FlameHorse schreef:Even een vraagje voor iemand die ik ken: zij moet een medische keuring laten doen vanwege haar lengte (ze is ongeveer 1.40 en kan daardoor niet in iedere auto bij de pedalen), hoelang duurt het gemiddeld ongeveer voordat hiervan de uitslag bekend is?
Pieneappel schreef:FlameHorse schreef:Even een vraagje voor iemand die ik ken: zij moet een medische keuring laten doen vanwege haar lengte (ze is ongeveer 1.40 en kan daardoor niet in iedere auto bij de pedalen), hoelang duurt het gemiddeld ongeveer voordat hiervan de uitslag bekend is?
Ik heb een medische keuring moeten doen voor autisme, is natuurlijk wel wat anders dan lengte..
Maar ik had op 3 oktober de keuring, zou 3 weken duren voor ik het verslag zou krijgen van Rijbewijsbelang.(24 okt)
Paar dagen na die datum gebeld, zou die week nog of week erna komen...
Gisteren weer gebeld, weer een week of 3 verder dus.. zegt ze "Hij is vandaag klaargezet door de psychiater, zal hem meteen naar je toe sturen!"
....heel toevallig wel ja, als ik er achteraan bel dat het dan wel ineens klaar is.
En nu moet het nog naar het CBR toe die het moeten beoordelen..
FlameHorse schreef:Even een vraagje voor iemand die ik ken: zij moet een medische keuring laten doen vanwege haar lengte (ze is ongeveer 1.40 en kan daardoor niet in iedere auto bij de pedalen), hoelang duurt het gemiddeld ongeveer voordat hiervan de uitslag bekend is?